مصدومیت وخیم آلفونسو دیویس برابر دورتموند

مصدومیت ستاره خط دفاعی بایرن در بازی برابر دروتموند کار دست این تیم داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، بایرن مونیخ پس از تسلط بر بازی برابر دورتموند، برتری دو بر صفر را در وقت‌های تلف شده از دست داد و زنبورها موفق شدند یک امتیاز مهم برابر این تیم کسب کنند.

بایرن با تلخی زیاد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک را ترک کرد. شاگردان «ناگلزمن» که موفق شده بودند با دو گل برابر دورتموند پیش بیفتند، در دقایق پایانی بازی قافیه را باختند و برد مهم هفته را از دست دادند، اما تلخی بازی برای آن‌ها جایی بدتر شد که آلفونسو دیویس به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

مصدومیت دیویس از ناحیه سر بود و او در دقیقه ۴۶ جای خود را به یوسیپ استانیسیچ داد.

بازیکن کانادایی بایرن در یک مبارزه بر سر تصاحب توپ دچار مصدومیت شد؛ کفش جود بلینگهام به صورت او برخورد کرد و پزشکان مجبور شدند این بازیکن را سریعاً به بیمارستان منتقل کنند. در ابتدا تصور می‌شد که این بازیکن دچار ضربه مغزی شده اما خوشبختانه این اتفاق نیافتاد.

حال به احتمال زیاد دیویس بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

زمانی که دیویس در زمین حضور داشت، بایرن مونیخ برتری ساده‌ای برابر بوروسیا دورتموند کسب کرده بود اما با خروج وی، همه چیز برای باواریایی‌ها سخت شد. یوسوفا موکوکو در دقیقه ۷۴ اولین گل تیم میزبان را به ثمر رساند و آنتونی مودست در وقت‌های تلف شده گل دوم را زد و بازی را به تساوی کشاند.

دیویس از زمان ورود به بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۹ تبدیل به یک بازیکن کلیدی برای این تیم تبدیل شده و صرف‌نظر از اینکه چه کسی سرمربی این باشگاه باشد، او همواره یک بازیکن ثابت بوده است. دیویس در این فصل تاکنون ۱۲ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده است.

کد خبر 610787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.