۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
اخراج عجیب راموس در ۳۰ ثانیه!

مدافع اسپانیایی پی‌اس‌جی به دلیل اعتراض شدید به داور، تنها در ۳۰ ثانیه دو کارت زرد دریافت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی پس از اینکه «سرخیو راموس» دو بار در ۳۰ ثانیه کارت زرد گرفت و در جریان بازی در لیگ یک مقابل ریمز اخراج شد، از بازیکن تیمش دفاع کرد.

راموس در ۳۰ ثانیه دو بار کارت زرد دریافت کرد و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند. با این حال گالتیه از او حمایت کرد، هرچند این اخراج باعث شد پی‌اس‌جی با تساوی بدون گل بازی را به پایان برساند.

سرخیو راموس در دقیقه ۴۱ به دلیل خطا روی بازیکن حریف با کارت زرد جریمه شد؛ این بازیکن اسپانیایی به همراه هم‌تیمی‌هایش در اعتراض به تصمیم داور او را محاصره کردند و در عرض چند ثانیه، راموس به دلیل مخالفت‌هایش کارت زرد دوم را دریافت کرد.

سرمربی پاری سن ژرمن به دفاع از بازیکن خود پرداخت: چنین اتفاقی را چند سال پیش در دیدار نیمز و لیل تجربه کردم. مشکل فرهنگ نیست، بلکه زبان فوتبال است. مطمئن هستم که راموس مشکلی نداشته، او هیچ‌گاه قصدی برای توهین به داور نداشته است.

وی افزود: سرخیو صحبت‌هایی انجام داده که چیزهای عجیبی نبوده؛ شما عصبی هستید کلماتی به زبان می‌آورید که ممکن است برداشت بدی از شما ارائه دهد. با این حال چنین حرف‌هایی هر روز و در هر بازی فوتبالی شنیده می‌شود و راموس حرف عجیبی نزده است. فکر می‌کنم داور حرف راموس را به خودش گرفته است. همین مشکل را برای خوزه فونته در لیل داشتم، داور صحبت او را به عنوان توهین به خودش در نظر گرفته بود، در حالی که بازیکن تیمم چنین منظوری نداشت.

کارت قرمز مقابل ریمز، بیست‌وهشتمین باری بود که راموس در دوران حرفه‌ای خود و دومین باری که با پیراهن پی‌اس‌جی اخراج می‌شود. مدافع اسپانیایی حالا باید یک جلسه محرومیت را سپری کند و به این ترتیب در بازی بعدی پی‌اس‌جی در لیگ مقابل مارسی در ۱۶ اکتبر حضور نخواهد داشت.

کد خبر 610769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.