سازمان فناوری‌های نوین ایجاد خواهد شد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان فناوری‌های نوین زیر نظر شهردار تهران ایجاد خواهد شد تا بحث‌های دانش‌بنیان و توسعه آنها با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یک‌شنبه هفدهم مهرماه_ در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح مصوبات این جلسه، اظهار کرد: امروز تصمیم‌های مهمی در رابطه با توسعه حمل‌ونقل عمومی به ویژه مترو اتخاذ شد، به صورتی که ۳,۵۰۰ میلیارد تومان در حوزه توسعه خطوط مترو اختصاص خواهد یافت که امیدواریم توسعه ظرفیت‌های جابه‌جایی مسافر را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت مساعدت‌هایی در حوزه حمل‌ونقل پیگیری می‌کند که امیدواریم با استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها موضوع افزایش جابه‌جایی مسافر و توسعه خطوط محقق شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی اساسنامه سازمان فناوری‌های نوین که در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته است، تصریح کرد: بی‌تردید سرعت تغییر فناوری‌های نوین در جهان بسیار بالا است و نمی‌توان با شرایط گذشته این تغییرات را مهار کرد، لذا سازمان فناوری‌های نوین زیر نظر شهردار تهران ایجاد خواهد شد تا بحث‌های دانش‌بنیان و توسعه آنها با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم شهرداری تهران ظرفیت‌های مناسب را در حوزه مسائل دانش‌بنیان ایجاد کند، البته در جلسه امروز بندهای ۱ و ۲ اساسنامه تصویب شد، اما بند سوم تخصصی و دارای بحث‌های جدی بود که بررسی آن به جلسه آینده موکول شد.

کد خبر 610768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.