شهردار تبریز هفته وحدت را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریک گفت

شهردار تبریز با صدور پیامی فرارسیدن میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت را به شهرداران شهرهای خواهرخوانده تبریز و بعضی از مجامع شهرهای آسیایی تبریک گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در متن پیام تبریک خود نوشت: هفته وحدت الهام بخش، روح‌پرور، دل‌انگیز و زداینده کینه‌ها و فرصت درس‌آموزی از کلاس معلم بشریت، حضرت ختمی مرتبت است.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام، دین رحمت و شفقت و صلح و عدالت بهره مند ساخت.

شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد: با بهره‌گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت حضرت محمد مصطفی (ص)، پیامبر وحدت آفرین اسلام موفقیت و سربلندی نصیب مسلمانان جهان شود.

وی، هفته وحدت را به شهروندان و شهرداران شهرهای خواهرخوانده با استانبول، قازان، ازمیر، بورسا، گنجه، کربلا، باکو، غزه، خنجد، ارزروم، قارص، طرابوزان، قونیه و رئیس دبیرخانه سازمان UCLG-MEWA و رئیس دبیرخانه سازمان شهرها و پایتخت‌های اسلامی OICC، رئیس دبیرخانه منطقه‌ای اوراسیای سازمان OWHC و رئیس دبیرخانه مجمع شهرداران آسیایی AMF تبریک گفت.

کد خبر 610736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.