شهرداری تهران به شرایط پاکبانان رسیدگی کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: پاکبانان در سطح شهر لباس مناسب ندارند و این موضوع، موجب می‌شود هنگام کار حادثه‌ای برای آن‌ها رخ دهد؛ جان این افراد مهم است و باید اقدامات لازم نسبت به امنیت جانی این قشر زحمت‌کش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز _یکشنبه هفدهم مهرماه_ در نودوپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی ذکری اظهار کرد: طی روزهای گذشته شاهد جنایت اشرار مسلح در سطح شهر و سراسر کشور هستیم، افرادی که امروز به صحنه آمدند جنایتکار و تعدادی اشرار و مسلح هستند. در این ایام برخی از سیاسیون بیانیه دادند و اظهارنظر کردند اما برخی نیز هر کجا که به نظام ظلم شده سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: این پرسش مطرح است که در این روزها رسانه‌های اصلاح طلب چه موضعی داشتند؟ بی‌تردید افرادی که در مقابل این جنایت‌ها و اشرار مسلح سکوت می‌کنند در تاریخ و در برابر مردم باید پاسخ‌گو باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوع مناسب‌سازی شهر تهران برای کودکان گفت: آیا تهران شهر دوستدار کودک است؟ گاهی به گوش می‌رسد پیمانکاران شهرداری تهران از کودکان برای جمع‌آوری زباله استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: شاهد هستیم که پاکبانان در سطح شهر تهران لباس مناسب ندارند که این موضوع باعث می‌شود در شب و هنگام کار حادثه‌ای برای آن‌ها رخ دهد؛ جان این افراد مهم است و باید اقدامات لازم نسبت به امنیت جانی این قشر زحمت‌کش مورد توجه قرار گیرد.

اقراریان با بیان اینکه باید برای پارک‌ها، محیط بازی و نشاط کودکان اقدامات لازم صورت گیرد، خاطرنشان کرد: بسیاری از وسایل بازی بوستان‌ها مستهلک شده است، لذا لازم است پارک‌های نمونه در جهان را الگو قرار دهیم تا بتوانیم بهتر از گذشته معضلات این حوزه را رفع کنیم؛ همچنین لازم است برخی مدیران شهری در خصوص سفرهای خارجی خود شفاف‌سازی کنند.

کد خبر 610730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.