ضرورت تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان گردشگری باید تشکیل شود، این موضوع از ابتدای شورای ششم تذکر داده شده است و در جلسه قبل با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز تاکید شد، چرا که بدون تشکیل این سازمان هر هزینه‌ای در این زمینه بی‌فایده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی امروز _یک‌شنبه هفدهم مهرماه_ در نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری با بیان اینکه سازمان گردشگری باید تشکیل شود، اظهار کرد: این موضوع از ابتدای شورای ششم تذکر داده شده است و در جلسه قبل با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری نیز تاکید شد، چرا که بدون تشکیل این سازمان هر هزینه‌ای در این زمینه بی‌فایده است.

وی ادامه داد: هفته فراجا را گرامی می‌دارم، این روزها خادمان امنیت تلاش می‌کنند با بردباری و صبوری مسائل شهر را مدیریت کنند و با کنار رفتن غبار فتنه مشخص شد که اعتراض به اغتشاش رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه خانواده‌ها از جوانان و نوجوان مراقبت کنند، اضافه کرد: از خانواده‌ها خواهش می‌کنم، اکنون که مشخص شده اغتشاش جای اعتراض را گرفته است مانع حضور فرزندانشان در تجمعات شوند، چرا که اکنون سره از ناسره مشخص شده است. به محل‌های مناسب برای ابراز اعتراض مسالمت‌آمیز نیاز داریم، همان طور که در گذشته نیز اعتراض بوده و به نتیجه رسیده است.

وی در خصوص کم کاری دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت علوم و آموزش و پرورش در مسائل فرهنگی، تصریح کرد: کم کاری مدیریت شهری در حوزه فرهنگی سبب شد تا فراجا از آخرین حلقه زنجیر تبدیل به اولین حلقه شود و مورد هجمه قرار گیرد.

کد خبر 610714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.