بتن‌ریزی تابلیه تندرو غربی پل بهاران انجام شد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه بتن‌ریزی تابلیه تندرو غربی پل بهاران انجام شده است، گفت: درحال‌حاضر درصد پیشرفت این پروژه ۵۶ درصد است.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بتن‌ریزی تابلیه تندرو غربی پل بهاران با حجم ۵۰۷ مترمکعب انجام شد و بخشی از عملیات اجرایی تابلیه کندروی غربی نیز انجام شده است که پس از آن عملیات سازه پل به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه پل ورودی روستای بهاران حدفاصل کیلومتر ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰ رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان قرار دارد، افزود: درصد پیشرفت این پروژه در حال حاضر ۵۶ درصد است و تلاش می‌کنیم با حداقل زمان و بیشترین کیفیت این پروژه را نیز به اتمام برسانیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم از دو هفته پیش توسط سازمان عمران آغاز شده است، ادامه داد: طول این مسیر حدود یک کیلومتر شامل دو مسیر تندرو به عرض هرکدام ۱۹.۶ متر به صورت زیرگذر، دو مسیر کندرو به عرض هرکدام ۸.۵ متر به صورت همسطح و رفیوژ بین دو تندرو پنج متر است.

وی تصریح کرد: در طول این مسیر یک تقاطع غیرهمسطح (پل‌های خاتون‌آباد) و یک پل روی کانال آب در مجموع چهار پل واقع شده است.

کشاورزراد با بیان اینکه در مسیر کیلومتر صفر تا ۱۴۵۰ رینگ چهارم کندروها جهت دسترسی محلی در نظر گرفته شده است، افزود: بین مسیر تندرو و کندرو به دلیل اختلاف سطح باند، دیوار حائل به طول حدود ۱۳۰۰ متر اجرا می‌شود که آغاز دیواره‌ها از کیلومتر ۹۳۰ است که برآورد هزینه اجرایی احداث این مسیر به صورت تقریبی ۱۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 610691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.