درخشش دختران شمشیرباز اصفهانی در المپیاد استعدادهای برتر

دختران شمشیرباز استان اصفهان، هشت مدال رنگارنگ در سومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین دوره از المپیاد استعدادهای برتر شمشیربازی کشور به میزبانی استان یزد در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه برگزار شد. در اسلحه سابر در بخش انفرادی نرگس چترایی از استان اصفهان به مقام نخست دست یافت، هستی منصوری از استان یزد دوم شد و تیوا احمدنژاد از استان آذربایجان‌غربی و ترنم محسنی از استان گیلان، به‌طورمشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی استان آذربایجان‌غربی اول شد، استان یزد نایب قهرمان شد و استان اصفهان و استان گیلان هر دو در جایگاه سوم قرار گرفتند. در اسلحه فلوره در بخش انفرادی زهرا کارگر از استان یزد اول شد، زهرا حافظی از استان اصفهان مدال نقره کسب کرد و ملینا بابایی و الینا محمدی هر دو از استان اصفهان مدال برنز کسب کردند.

در بخش تیمی استان یزد اول شد، استان اصفهان در جایگاه دوم قرار گرفت و استان آذربایجان‌غربی و استان کرمانشاه به مقام سوم رسیدند. در اسلحه اپه در بخش انفرادی ریحانه رضایی از استان اصفهان به مقام قهرمانی رسید، سحر پورطحان از استان یزد نایب‌قهرمان شد و تیام عباس‌نژاد از استان خراسان‌رضوی و زهرا حاج‌علیزاده از آذربایجان‌غربی هر دو مشترکا به مقام سوم رسیدند.

در بخش تیمی استان اصفهان قهرمان شد، استان خراسان رضوی نایب قهرمان شد و استان آذربایجان غربی و استان یزد مشترکا سوم شدند. ورزشکاران استان اصفهان در مجموع با هشت مدال (۳ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز) موفق به کسب عنوان قهرمانی این دوره از المپیاد استعدادهای برتر شمشیربازی کشور شدند.

اسامی تیم اسلحه سابر: نرگس چترایی، پریناز قریشوندی، حدیث رضوی زاده، آوا موسی‌خانی

اسامی تیم اسلحه فلوره: زهرا حافظی، ملینا بابایی، الینا محمدی، بهاره تاتایی

اسامی تیم اسلحه اپه: ریحانه رضایی، یکتا ایوبی، مینا براتی، یگانه فدایی

اسامی کادر اصفهان

مربیان: آیسان قمصری، مرضیه رضایی، سمیرا سیدحسینی

سرپرست: مهشاد ایوبی

کد خبر 610690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.