خرید دستگاه جدید تولید قطعات بتنی در سازمان عمران شهرداری رفسنجان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان از خرید یک دستگاه جدید تولید انواع قطعات بتنی خبر داد و گفت: دستگاه «پاکت‌دار سه‌کاره» می‌تواند در یک شیفت کاری روزانه حداقل ۷۰۰۰ هزار قطعه بلوک یا ۲۵۰۰ قطعه جدول یا کانیوو یا۱۵۰۰ قطعه فلاورباکس تولید کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، سعید قندی اظهار کرد: با توجه به اینکه سلامت شهروندان و آلودگی هوا و محیط‌زیست خط قرمز فعالیت دستگاه‌های خدمات‌رسان است، تدابیر خاصی برای جلوگیری از فعالیت ماشین‌آلات مستهلک و فرسوده در سازمان عمران شهرداری رفسنجان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه درحال‌حاضر روزانه بیش از ۲۰۰۰ قطعه قالب انواع تولیدات بتنی در کارخانه سازمان عمران تولید و روانه بازار مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان عمران شهرداری رفسنجان اقدام به خریداری یک دستگاه «پاکت‌دار سه‌کاره» با تولید روزانه قطعات بتنی مختلف کرده است که به زودی نصب و راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان هزینه خرید این دستگاه را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: انواع بلوک سقفی، دیواری، تیغه ایو فلاورباکس، انواع کانیو، آبرو و جدول تا ارتفاع ۵۰ سانتیمتر از تولیدات این دستگاه به شمار می‌رود.

قندی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای اقدامات عمرانی در سطح شهر، این دستگاه جهت خودکفا بودن سازمان عمران در تولید قطعات بتنی خریداری شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با خریداری این دستگاه بتوانیم از یک سو تسریع در اجرای هر چه بهتر پروژه‌های عمرانی و از سوی دیگر کاهش هزینه‌ها و برداشتن بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه‌هایی که توسط این سازمان انجام می‌شود را شاهد باشیم.

کد خبر 610663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.