چرا هر ساله بر گردشگران بانکوک و پاتایا افزوده می شود؟

اگر به دنبال دیدن مناظر معروف بانکوک هستید ، تور بانکوک را از دست ندهید. افزایش تعداد گردشگرانی که هر ساله از بانکوک بازدید می کنند ، ثابت کرده که بانکوک همیشه یک شهر محبوب برای گردشگران بوده است.

جاذبه های توریستی اصلی بانکوک ، بیشتر مکان های تاریخی یا مکان های مذهبی مانند معابد بانکوک هستند. معماری زیبا و نقاشی دیواری ، جز جذاب ترین چیزهایی است که در تور بانکوک خواهید یافت. بازار شناور پاتایا ، یکی از بهترین دلایل سفر به پاتایا است. این مکان ، به چهار قسمت تقسیم شده است که نشان دهنده چهار قسمت مختلف تایلند است. طبق این تقسیم بندی ، می توان غذاخوری ها ، غرفه ها و فروشگاه های سوغاتی را در این بازار شناور پاتایا پیدا کرد. با پیوستن به تور پاتایا ، می توانید یکی از دیدنی ترین نقاط دنیا را تماشا کنید. برای حس کردن آب و هوای مدیترانه ای و خلق و خوی کاتالان ها ، تور بارسلون را از دست ندهید.

تور بارسلون و آشنایی با فرهنگ کاتالان

رژیم غذایی مدیترانه ای ، محبوب ترین و سالم ترین میراث فرهنگی اسپانیاست و اکثر پزشکان به شما خواهند گفت که این رژیم غذایی یکی از مغذی ترین ، غنی ترین و سالم ترین رژیم های غذایی در جهان است. در رژیم غذایی مدیترانه ای ، ما محصولات ، میوه ها ، سبزیجات یا راه هایی برای پختن غذا پیدا می کنیم. یکی از معروف ترین آنها تاپا است ؛ ایده سرو غذا در وعده های کوچک ، بنابراین یک وعده غذایی را می توان با چندین نوع غذا درست کرد و این یعنی جشنواره ای برای ذائقه شما. طبق گزارش یونسکو ، قلعه‌ ها بخشی از میراث فرهنگی ناملموس بشریت هستند ؛ چرا که قدیمی ، باستانی و یک پیروزی واقعی اراده است. تور بارسلون ، زیباترین و جذاب ترین قلعه های تاریخی بشریت را به شما نشان خواهد داد. کافیست که به وب سایت navidgasht.com سر بزنید و فورا تور بارسلون را رزرو کنید. مجموعه نوید گشت ، تمامی تجربه هایی که فکر آن را هم نمی کنید را در این تور به شما هدیه خواهد داد.

بهترین قیمت در مراکز خرید پاتایا

کنده کاری های چوبی ، ساعت های دست ساز و لباس های سنتی تایلندی ، از سوغاتی هایی هستند که می توانید برای خانواده و دوستان خود خریداری کنید. این مکان ، دارای قیمت های باورنکردنی در مورد غذا و صنایع دستی تایلندی است. مرکز خرید پاتایا ، جز بزرگترین مراکز خرید در آسیا است و به عنوان یک مرکز خرید محصولات متنوعی وجود دارد که می توان از آنها خرید کرد. بالای این مرکز خرید ، منظره ای عالی به ساحل دارد و کاملا آرام است. غذا های ارائه شده در فودکورت آن شگفت انگیز و ارزان است. یک مجموعه سینمایی بزرگ و سالن بولینگ در طبقه آخر وجود دارد. برای دستیابی به تمامی این ویژگی های جذاب و دیدنی های بی نظیر ، تور پاتایا را از دست ندهید. پاتایا جایی است که جذاب ترین شبانه های خود را سپری خواهید کرد. جهت رزرو و اطلاعات کاملتر در مورد تور پاتایا و دیگر شهر های تایلند مانند تور بانکوک ، می توانید به مجموعه نوید گشت مراجعه کنید.

چرا هر ساله بر گردشگران بانکوک و پاتایا افزوده می شود؟

چه فعالیت هایی را در تور بانکوک تجربه خواهید کرد؟

مکان های جذاب بسیاری مانند کاخ ها ، موزه ها ، پارک ها و همچنین مراکز خرید مختلف در بانکوک وجود دارد. هر دو مکان خنک مانند بازار آخر هفته چاتوچاک، بازار سامپنگ ، بازار شبانه یاووارات و فاهورات در تمام مناطق بانکوک وجود دارد. می توانید با ماساژ تایلندی استراحت کنید یا از تماشای هنر رزمی موی تای (بوکس تایلندی) لذت ببرید. سفرهای یک روزه دیگری که بینشی از این شهر پر جنب و جوش ارائه می دهد ؛ شامل تور وات، بازدید از برخی از معابد نمادین و مخفی بانکوک و حتی کاوش در برخی از کوچه ها و پارک های سرسبز با دوچرخه است. ممکن است ترجیح دهید از بسیاری از فروشگاه های بزرگ یا بازارهای شلوغ بانکوک خرید کنید. بازار آخر هفته در چاتوچاک ، به خودی خود یک تجربه کامل است. بانکوک ، باید یکی از ارزان‌ ترین مکان‌ های دنیا برای پذیرایی از خود در مورد اقامت باشد. هتل‌ های بسیار خوبی در سرتاسر این شهر وجود دارد ، از هتل‌ های پنج ستاره فوق‌العاده لوکس گرفته تا املاک بوتیکی که بخشی از فرهنگ تایلندی را ارائه می‌ دهند.

چرا هر ساله بر گردشگران بانکوک و پاتایا افزوده می شود؟

جذابیت های ورزشی در شهر بارسلونا

در بارسلونا ، اکثر افراد عاشق ورزش هستند. بسیاری از مدارس ورزشی حرفه‌ ای وجود دارند که در آن ، کودکان ورزش و آموزش را با هم ترکیب می‌ کنند و به عنوان یک گردشگر ، شما این فرصت را دارید که از بسیاری از مسابقات ورزشی به صورت زنده لذت ببرید که فوتبال یکی از مهمترین آنهاست. به هر حال ، طبق اعلام فیفا ، دو تیم از پنج تیم برتر تمام دوران از اسپانیا هستند ؛ رئال مادرید و بارسلونا. اگر به تور بارسلون می آیید ، باید به تماشای یک مسابقه زنده بروید و احساس محلی نسبت به تیم های فوتبال ما را کشف کنید. با پیوستن به تور بارسلون ، می توانید در نیوکمپ حاضر شده و عظمت آن را از نزدیک حس کنید. با هر گلی که ثمر می رسد ، آدرنالین را احساس خواهید کرد و با بقیه هواداران ، سرود باشگاه بارسلونا را فریاد خواهید زد. به شما اطمینان می دهیم که این تجربه را فراموش نخواهید کرد.

کد خبر 610651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.