درخت تنومند انقلاب با نقشه‌های دشمنان آسیب نمی‌بیند

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به پایان اغتشاشات، گفت: لازم است علل، ریشه‌ها و پیشگیری‌ها درباره این قضایا برای آینده و بررسی نقاط ضعف و قوت و بررسی تهدیدهای دشمنان ادامه پیدا کند و کمیسیون امنیت نیز در این راستا، وظایفی دارد که انجام آن را در دستور کار قرار داده است.

علیزاده‌برمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص حوادث اخیر کشور اظهار کرد: هم‌وطنان بلوچ و سیستانی فارغ از هرگونه گرایش مذهبی از عمق جان به اسلام و ایران معتقدند.

وی با اشاره به فداکاری‌های این هموطنان در دوران دفاع مقدس افزود: مردم این مناطق یکی از مرزداران بسیار خوب کشور به شمار می‌آیند، در حادثه اخیر نیز خون شیعه و سنی دوباره با یکدیگر آمیخته و شهدای شیعه و اهل سنت تقدیم انقلاب شد.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، درباره ریشه حوادث اخیر کشور گفت: تجزیه‌طلبان بی‌انصاف و از خدا بی‌خبر به نام دین اما برای استکبار و دشمنان مردم در حال انجام عملیات هستند.

دولت به داد مردم مظلوم برسد

وی از دولت جمهوری اسلامی خواست که به داد مردم مظلوم برسد و خاطرنشان کرد: تخریب‌های زیادی صورت گرفته اما مشخص نیست که چه کسی باید آن‌ها را جبران کند، باید این هزینه‌ها با دریافت مالیات از مردم و یا راهکار دیگری تأمین شود که دریافت مالیات دوباره از مردم ظلمی مضاعف است.

علیزاده‌برمی با اشاره به سرکوب اشرار در منطقه شمال عراق قبل از هرگونه اقدامی بر ضد کشور ادامه داد: جمهوری اسلامی لازم بود این تجزیه‌طلبان از خدا بی‌خبر و جرثومه‌های فساد را محکم سر جای خود بنشاند و امنیتی که حق مردم است را به آنها برگرداند.

وی اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند جمهوری اسلامی و مردم هرچه زودتر از شر بی‌انصاف‌های از خدا بی‌خبر نجات پیدا کنند و افزود: نمایندگان مجلس در جلسه غیرعلنی و علنی با تمام قدرت از حافظان امنیت شامل نیروی انتظامی، سپاه و سربازان گمنام امام زمان (ع) دفاع و پشتیبانی کردند و به آنها خدا قوت گفتند زیرا این افراد طی روزهای گذشته ایستادند تا وحدت ملی را حفظ کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اغتشاشات اخیر را در راستای پروژه کلانی تعریف شده از سوی استکبار دانست و تاکید کرد: دشمنان در گذشته نیز با طرحی به عنوان تابستان داغ به دنبال این بودند که به تجزیه‌طلبان سیستان‌وبلوچستان از یک سو و گروهک‌های ضداسلام در کردستان از سوی دیگر نقشه‌های خود را اجرا کنند.

وی با اشاره به کمک تفاله‌های آمریکا در داخل کشور به این جریان گفت: این نامی بود که امام راحل بر کسانی گذاشت که نان جمهوری اسلامی را می‌خورند اما بی‌وجدانی می‌کنند، در جریان اخیر نیز قرار بود کل کشور به آشوب کشیده شود اما به دلیل اقتدار جمهوری اسلام و پشتیبانی امام زمان (عج) و ائمه معصومین، اکنون غربی‌ها اظهار تأسف می‌کنند که دیگر حوادث ایران تمام شده است.

علیزاده‌برمی، اغتشاشگران را فاقد قدرت براندازی و هرگونه توان دیگری دانست و ادامه داد: شاید در گوشه‌ای یک جمعیت ۵۰ تا ۱۰۰ نفری جمع شوند و آشوب ایجاد کنند اما نخواهند توانست به درخت تنومند انقلاب آسیبی برسانند و تنها آبروی خود را می‌برند.

وی از پایان اغتشاشات خبر داد و یادآور شد: لازم است علل، ریشه‌ها و پیشگیری‌ها درباره این قضایا برای آینده و بررسی نقاط ضعف و قوت و بررسی تهدیدهای دشمنان ادامه پیدا کند و کمیسیون امنیت نیز، در این راستا وظایفی دارد که انجام آن‌را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 610646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.