بازگشت عابدزاده به قفس‌توری با چاشنی ثبت نخستین کلین‌شیت فصل!

امیر عابدزاده پس از ۲۷۰ دقیقه نیمکت‌نشینی به ترکیب‌اصلی پونفرادینا بازگشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش نخستین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _شنبه شانزدهم مهرماه_ از ساعت ۱۷:۴۵ در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول اسپانیا، تیم‌های پونفرادینا و گرانادا مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی بدون‌گل خاتمه پیدا کرد.

امیر عابدزاده ملی‌پوش فوتبال کشورمان در این مسابقه پس از سه بازی نیمکت‌نشینی و ۲۷۰ دقیقه دوری از ترکیب‌اصلی، بالاخره درون قفس‌توری پونفرادینا ایستاد و سه سیو نیز از خود ثبت کرد و همچنین از «سوفااسکور» نمره خوب ۷.۳ را دریافت کرد.

عابدزاده در پنج بازی قبلی که درون دروازه پونفرادینا قرار گرفته بود در امر بسته نگه‌داشتن دروازه تیم خود و ثبت کلین‌شیت ناکام بود اما در نهایت امروز، پس از بازگشت به ترکیب‌اصلی، بالاخره کلین‌شیت کرد.

دروازه‌بان ملی‌پوش ایران، همچنین در ۶ دیدار این فصل لیگ دسته‌اول اسپانیا ۱۵ سیو از خود به‌جای گذاشته است؛ وی در آخرین اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال ایران حدوداً ۳۰ دقیقه در بازی دوستانه مقابل اروگوئه به میدان رفته بود.

کد خبر 610613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.