خودروی "سانتافه" پاداش ملی‌پوشان فوتبال برای صعود به جام‌جهانی!

با تصمیم فدراسیون فوتبال، خودروی "سانتافه ۲۰۱۸ نیوفیس" پاداش ملی‌پوشان فوتبال ایران بابت صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهایی که فدراسیون فوتبال ایران دچار تغییرات مدیریتی شده و رئیس جدید آن روی کار آمده است و به‌دنبال آن رفع مشکلات و همچنین خواسته‌های اهالی فوتبال از نظر مالی نیز بیشتر شده است تا حق و حقوقی که قبل‌تر به آنان گفته شده بود را دریافت کنند.

یکی از درخواست‌های بازیکنان تیم‌ملی برای تعیین پاداش صعود به جام‌جهانی، دریافت مجوز ورود خودرو به کشور بود که حالا در فاصله کمتر از دو ماه مانده تا جام‌جهانی، پس از تعیین تکلیف فدراسیون فوتبال گزینه مشابه دیگری از سوی مسئولان کشور برای جبران زحمات ملی‌پوشان فوتبال در نظر گرفته شده است.

قرار است به هر یک از ملی‌پوشان یک "سانتافه ۲۰۱۸ نیوفیس" برای صعود به جام‌جهانی داده شود؛ خودرویی سواری که در حال حاضر قیمتی سه تا چهار میلیارد تومانی دارد. البته این فقط پاداش صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر است و پاداش‌های خاص و ویژه‌ای برای موفقیت در این تورنمنت در نظر گرفته شده که می‌تواند انگیزه‌های مالی و روانی خوبی برای شاگردان کی‌روش را در قطر مهیا کند.

کد خبر 610600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.