تایلند ۲ - ازبکستان ۸/ سومی قاره‌کهن به ازبک‌ها رسید

تیم‌ملی ازبکستان با پیروزی ۸ بر ۲ برابر تایلند در دیدار رده‌بندی به مقام سومی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا دست یافت و تایلند به چهارمی بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۲ به‌میزبانی امروز _شنبه شانزدهم مهرماه_ به خط پایان خود می‌رسد؛ در بازی رده‌بندی، از ساعت ۱۷:۳۰ تیم‌های ملی تایلند و ازبکستان برای تعیین مقام‌های سومی و چهارمی مقابل یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این دیدار برعهده کوبل‌داوری ابراهیم محرابی‌افشار از ایران به‌عنوان (داور اول) و زری فتحی از ایران به‌عنوان (داور دوم)، عیسی عبدالحسین از کویت به‌عنوان (داور سوم) و هیرویوکی کوبایاشی از ژاپن به‌عنوان (وقت‌نگهدار) بود.

تیم‌ملی ازبکستان با برتری قاطعانه در نیمه‌اول، به پیروزی ۴ بر یک دست پیدا کرد و در نیمه‌دوم نیز موفق شد همین نتیجه را تکرار کند تا در نهایت به پیروزی ۸ بر ۲ مقابل تایلند برسد؛ ازبکستان با شکست برابر ژاپن به رده‌بندی آمده بود و تایلند نیز پس از واگذار کردن نتیجه به ایران، به بازی سومی و چهارمی رسید.

در این جدال مهم؛ داورون چوریف، البک تولکینوف، خوسنیدین نیشونوف، جورائف ساناتویا، دیلشود رخمتوف، روپیف ایختیور و ایلخومجون خامروئف گل‌های ازبکستان را وارد دروازه تایلندی‌ها کردند؛ همچنین نارونگ‌ساک وینگ‌وون و ووراساک اسریرانگ‌پیروت برای تایلند گلزنی کردند.

بدین‌ترتیب با پیروزی ۸ بر ۲ ازبکستان مقابل تایلند در دیدار رده‌بندی، تیم‌ملی ازبکستان به مقام سوم شانزدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا دست پیدا کرد و تایلند نیز در جایگاه چهارم این تورنمنت ایستاد.

گفتنی است تا ساعاتی دیگر نیز تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن، فینال شانزدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۲ آسیا را در سالن سعد عبدالله برگزار خواهند کرد.

کد خبر 610593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.