اجرای ۴ هزارمتر جدول‌گذاری در بلوار فردوسی

شهردار زرند گفت: عملیات جدول‌گذاری و بندکشی جداول بلوار فردوسی به طول بیش از ۴۰۰۰ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات جدول‌گذاری و بندکشی جداول بلوار فردوسی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط نیروهای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری در حال اجرا است.

وی افزود: ایجاد چشم‌اندازی زیبا از شهر و ساماندهی معابر اصلی و فرعی از اهداف اجرای این طرح است و امیدواریم بتوانیم زیبایی بهتری به معابر سطح شهر بدهیم.

شهردار زرند با اشاره به اجرای عملیات فرش موزائیک بوستان زیتون، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ مترمربع از فضای این بوستان فرش موزائیک و پازل می‌شود.

ضیاءالدینی تصریح کرد: ایجاد فضاهای بانشاط، راه‌اندازی بوستان‌های محله‌ای و بهبود کیفی و زیباسازی مبلمان شهری از اهداف مدیریت شهری زرند است.

وی تاکید کرد: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری گسترش فضای سبز به ویژه پارک‌ها وبوستان‌های محله‌ای است، وجود بوستان‌ها موجب بهبود وضعیت محیطی و مکانی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان می‌شود.

شهردار زرند گفت: امید می‌رود با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر و همکاری و همدلی مسئولان و شهروندان در نگهداری از مبلمان شهری و فضای سبز بتوانیم شهر زرند را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

ضیاءالدینی از اجرای زیرسازی نوارهای حفاری شده فاضلاب شهری به منظور آماده‌سازی برای انجام عملیات آسفالت خبر داد و افزود: بیش از شش اکیپ لکه‌گیری در سطح شهر مشغول ترمیم نوارهای حفاری شده فاضلاب هستند.

کد خبر 610589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.