آزمون قبل از جام‌جهانی از بند مصدومیت رها می‌شود

سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش بایرلورکوزن آلمان با پشت‌سر گذاشتن دوران نقاهت چهار هفته‌ای به‌دلیل مصدومیت، می‌تواند در اختیار تیم‌ملی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اواخر هفته گذشته و در جریان دیدار تیم‌های فوتبال پورتو پرتغال و بایرلورکوزن آلمان در چارچوب هفته سوم لیگ‌قهرمانان اروپا، سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش لورکوزن، در حال گرم‌کردن بود که برای تیمش به میدان برود اما به یک‌باره دچار مصدومیت شد.

به‌دنبال آن، روز گذشته باشگاه بایرلورکوزن در بیانیه‌ای اعلام کرد «سردار آزمون به دلیل پارگی ماهیچه فیبر عضلانی ساق پای‌راست حین گرم‌کردن پیش از مسابقه با پورتو در لیگ‌قهرمانان اروپا دچار مصدومیت شده و دوری او بین شش تا هشت هفته تخمین زده می‌شود.»

پس از این ماجرا پزشکان تیم‌ملی با پزشکان باشگاه لورکوزن تماس برقرار کرده و در جریان روند مصدومیت سردار قرار گرفتند. پس از این صحبت‌ها مشخص شد که باشگاه آلمانی حداکثر زمان دوری را برای آزمون در نظر گرفته است.

بنابراین گفتنی است بعد از بررسی‌های صورت گرفته از سوی پزشکان تیم‌ملی، این امیدواری به‌وجود آمد که آزمون به اردوی متصل به اعزام تیم‌ملی به جام‌جهانی برسد و در این مسابقات نیز به میدان برود.

کد خبر 610578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.