عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ مهرماه

در این بسته خبری از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری دزفول تا تحویل معتادان متجاهر گرگان به کمپ ترک اعتیاد و بیمارستان کمالشهر در حال تکمیل است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال عوارض آلایندگی به شهرداری دزفول

سید محمد حسن عیسی زاده، شهردار دزفول میزان عوارض آلایندگی این شهرداری را ۸۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار طی ۲ مرحله به حساب شهرداری دزفول واریز شده است

تحویل معتادان متجاهر گرگان به کمپ ترک اعتیاد

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: شهرداری در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی، دادستانی و بهزیستی معتادان متجاهر را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کند و پس از غربالگری به کمپ ترک اعتیاد تحویل می‌دهد.

بیمارستان کمالشهر در حال تکمیل است

امیر بهمنی، شهردار کمالشهر گفت: با خرید آخرین محموله میلگرد، عملیات اجرایی بیمارستان شهر در حال انجام است.

اعزام ۲۰ آتش‌نشان به حادثه آتش‌سوزی انبار قطعات جارو برقی

سیدسلمان ابوالقاسمی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: ۲۰ آتش‌نشان از سه ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری برای مهار حریق انبار قطعات جاروبرقی اعزام شدند و حریق را مهار کردند.

فضای سبز یکی از ارکان تأثیرگذار در توسعه شهر است

محسن احمدی، شهردار شاهرود با بیان اینکه فضای سبز از ارکان تأثیر گذار توسعه شهری است، گفت: فضای سبز شهری امروز یکی از ارکان تأثیرگذار توسعه پایدار محسوب می‌شود.

لکه‌‎گیری و ترمیم آسفالت معابر شهر سمنان

حمیدرضا قدس، مدیر منطقه سه شهرداری سمنان از اجرای عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر سطح شهر خبر داد.

کد خبر 610575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.