تحلیل شهرهای خریدار هاست و سرور در ایران و جهان

شتابان هاست از جمله محبوب ترین شرکت های خرید سرور مجازی ایران و خدمات میزبانی وب سایت است که به لطف پشتیبانی حرفه ای و سرویس های با کیفیتش به بهترین شرکت خرید هاست و سرور ایران تبدیل شده است.

خرید هاست و سرور مجازی یا اختصاصی امروزه به یکی از کارهای ضروری و اجباری برای کسب و کارها در همه شهر های دنیا تبدیل شده است که می خواهند به تازگی کسب و کار مجازی خود را آغاز کنند و یا بعد از چندین سال تجربه کار در مارکتشان تصمیم گرفته اند با ورود به دنیای اینترنتی تعداد مشتریان خود را افزایش دهند.

ضرورت استفاده از این سرویس های میزبانی و مدیریت وب سایت باعث شده که شرکت های ارائه دهنده این خدمات در سرتاسر دنیا حضور پیدا کنند و تقریباً در هر شهری نمایندگی های مختلف این شرکت ها را مشاهده می کنیم.

شتابان هاست از جمله محبوب ترین شرکت های خرید سرور مجازی ایران و خدمات میزبانی وب سایت است که به لطف پشتیبانی حرفه ای و سرویس های با کیفیتش به بهترین شرکت خرید هاست و سرور ایران تبدیل شده است.

اتاوا - پایتخت کانادا

کشور کانادا یکی از پیشرفته ترین کشور های دنیا در زمینه های مختلفی از جمله اینترنت و شبکه به شمار می رود که بسیاری از شرکت های جهانی ارائه هاستینگ در این کشور فعالیت می کنند.

در این بین اتاوا، پایتخت این کشور، در بین یکی از شهرهایی قرار دارد که در این مقاله به آن اشاره می کنیم.

از آنجایی که تعداد کسب و کارهای آنلاین و مجازی در این کشور بصورت روزانه درحال افزایش است، خرید هاست یکی از کارهایی است که شرکت های مختلف در این کشور به خوبی از آن کسب درآمد می کنند.

یکی از شرکت های شناخته شده ای که در کشور کانادا فعالیت می کند، شرکت وب هاستینگ کانادا (Web Hosting Canada) می باشد که در این کشور بسیار شناخته شده است و یکی از دلایل محبوبیت آن وجود سرور های قدرتمندش در ونکور و مونتریال است که برای بیزینس های محلی که مشتریانشان کانادایی هستند گزینه بسیار مناسبی است.

وب هاستینگ کانادا ویژگی های خوبی از جمله بک آپ گیری روزانه، استفاده از سرویس LiteSpeed و سرویس هایی مثل تعداد نامحدود وب سایت ها، پهنای باند نامحدود، فضای ذخیره سازی و اکانت های ایمیل نامحدود را در اختیار کاربرانش میگذارد.

واشنگتن - پایتخت آمریکا

گزینه دوم در شهرهای پر خرید هاست و سرور، ایالت واشنگتن دی سی (Washington DC) است که پایتخت ایالات متحده آمریکا می باشد.

جدا از خود واشنگتن، آمریکا کشوری است که همه ی شرکت های هاستینگ بزرگ دنیا در آن فعال هستند، به همین دلیل ۳ شرکت برتری که در این ایالت فعالیت می کنند را در ادامه به همراه ویژگی هایی که ارائه می دهند بررسی می کنیم:

  • شرکت بلوهاست

عملکرد با کیفیت، قیمت مناسب، وب سایت ساز، ارائه نام دامنه، پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • شرکت GreenGeeks

ارائه منابع زیاد، استفاده از آخرین تکنولوژی ها برای افزایش سرعت، ۵ لوکیشن سرور، مناسب برای اپلیکیشن

  • هاست گیتور (Hostgator)

پلن های مختلف اقتصادی، امکانات وردپرس، ابزار سایت ساز gator

مانیل - پایتخت فیلیپین

یکی دیگر از شهرهایی که در بین شهرهای پر خرید هاست و سرور قرار دارد پایتخت کشور فیلیپین است که تعداد بیزینس های آنلاین آن بسیار زیاد است و شرکت ها مجبورند گاهاً برای کسب و کارهایشان بیش از یک وب سایت و هاست داشته باشند.

یکی از شرکت های موفق و محبوبی که در این کشور خدمات میزبانی وب سایت ارائه می کند شرکت سایت گراوند (Site Ground) است که پلن های اقتصادی از ماهی ۴ دلار را ارائه می کند.

پلن های مختلف این شرکت را در ادامه مشاهده می کنید:

  • پلن استارتاپ: ماهانه ۳.۹۹ دلار
  • پلن GrowBig: ماهانه ۶.۹۹ دلار
  • پلن GoGeek: ماهانه ۱۰.۶۹ دلار

تحلیل شهرهای خریدار هاست و سرور در ایران و جهان

کانبرا - پایتخت استرالیا

کشور استرالیا مثل کشور آمریکا جایی است که شرکت های مختلف، بخصوص شرکت های تکنولوژیکی علاقه زیادی به داشتن نمایندگی در آن دارند و به همین دلیل خیلی از کمپانی های بزرگ هاست و سرور در آن فعال هستند.

در بین بهترین شرکت های هاستینگ استرالیا، نام شرکت Subz Design در بسیاری از منابع به چشم می خورد.

سابز دیزاین یک شرکت حرفه ای در حوزه خدمات وب است که در کانبرا قرار دارد و امکانات و سرویس های بسیاری از جمله طراحی وب سایت، میزبانی و هاستینگ، ساخت وب سایت، طراحی گرافیکی، ساخت اپ موبایل، سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی را انجام می دهد.

دبی – ایالات متحده عربی

دبی امروزه با پیشرفت های گسترده ای که در زمینه تکنولوژی داشته است به یکی از شهرهای شناخته شده و معروف دنیا تبدیل شده که بیزینس های بسیاری مایل به فعالیت در آن هستند، و در این بین نباید نقش بیزینس ها و کسب و کارهای آنلاین را دست کم بگیریم.

یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین شرکت های هاستینگ این شهر شرکت CloudWays ا ست، که گزینه محبوبی برای وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی این کشور می باشد.

چه شهرهایی در ایران زیاد هاست و سرور می خرند؟

بعد از معرفی کشورهای مختلف، کمی هم به شهرهای داخل کشورمان بپردازیم و ببینیم کدام یک از آنها بیش از بقیه اقدام به خرید سرور مجازی ایران و هاست های اشتراکی و VPS می کنند.

بر طبق آمارهای منتشر شده، از زمان شیوع ویروس کرونا با توجه به افزایش فوق العاده بالای نیاز ها به ورود به کسب و کار مجازی، خدمات شرکت های هاستینگ و میزبانی وب سایت پیشرفت های چشم گیری داشته اند و امروزه اکثر خدماتی که توسط شرکت های جهانی ارائه می شود را می توانیم در شرکت های هاستینگ معروف ایرانی مثل شتابان هاست نیز مشاهده کنیم.

شهرهای تهران، کرج، قم، شیراز و مشهد جزء شهرهایی هستند که میزان خرید و استفاده بالایی از خدمات هاستینگ و سرور در ایران دارند.

محبوب ترین شرکت ایرانی که پلن ها و طرح های خرید هاست بسیار گسترده ای دارد شرکت شتابان هاست است که با استفاده از پلن های اقتصادی، امکانات ویژه مثل پهنای باند نامحدود در همه پلن ها و دامنه رایگان و همچنین پشتیبانی حرفه ای و ۲۴ ساعته خود توانسته رتبه بالایی در بین شرکت های دیگر بدست بیاورد.

در ادامه می توانید برخی از خدمات ویژه شتابان هاست را مشاهده کنید:

  • ارائه انواع مدل های هاستینگ اشتراکی، ابری، سرور مجازی و سرور اقتصادی
  • قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی برای استارتاپ ها، سایت های دانشگاهی و دانش آموزی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته و حرفه ای به تمامی نیاز های کاربران
  • ارائه دامنه رایگان IR
  • پلن ها و هاست های VIP با حداکثر امکانات و آخرین تکنولوژی ها
  • مهلت تست و استفاده از سرویس ها

شما نیز می توانید جهت مشاهده خدمات، پلن ها و خرید هاست خود همین حالا از طریق وب سایت یا کارشناسان شتابان هاست، سرویس میزبانی مورد نیاز خود را تهیه کنید.

تحلیل شهرهای خریدار هاست و سرور در ایران و جهان

شتابان هاست، پرفروش‌ترین هاست و سرور ایران

تکنولوژی هاستینگ و میزبانی وب با امکانات و ویژگی های روز افزونی که در اختیار وب سایت ها و صاحبان کسب و کار های مجازی ارائه می کند روز به روز نیاز ما برای رشد در فضای اینترنت را نیز بالاتر می برد، به شکلی امروزه عملاً داشتن سایت یا اپلیکیشن بدون این سرویس ها امکان پذیر نیست.

در این مقاله از شتابان هاست به عنوان معتبرترین شرکت ایرانی هاست و سرور با مشتریان زیاد معرفی کردیم و همچنین برخی از شهرهای خریدار میزبانی و هاستینگ را به همراه شرکت های محبوب آن شهرها اشاره کردیم تا بیشتر با این شهرها و شرکت های هاستینگ محبوبشان آشنا شوید.

کد خبر 610565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.