۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
توصیه وین رونی به رونالدو!

وین رونی به کریستیانو رونالدو درباره وضعیتش در منچستریونایتد پس از شروع سخت فصل، توصیه‌هایی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وین رونی به کریستیانو رونالدو درباره وضعیتش در منچستریونایتد پس از شروع سخت فصل، توصیه‌هایی کرده است.

مهاجم سابق منچستریونایتد اعتراف کرد که هم‌تیمی سابقش، «کریس رونالدو» پس از از دست دادن جایگاه خود در ترکیب اصلی تیم، تحت هدایت اریک تن هاخ، باید در اولدترافورد صبوری به خرج بدهد. رونالدو در این فصل تنها یک بازی را در لیگ برتر به صورت فیکس شروع کرده است و رونی فکر می‌کند که بازیکن ۳۷ ساله پرتغالی نیمکت نشینی برایش سخت خواهد بود.

او گفت: «کریستیانو و مسی دو تا از بهترین بازیکنانی هستند که تا به حال فوتبال به خود دیده است، اما در نهایت زمان به همه ما می‌رسد. برای مثال او دقیقاً همان بازیکنی نیست که در ۲۲ یا ۲۳ سالگی بود. این برای او سخت است. با شناختی که از کریس دارم، نیمکت نشینی برای او بسیار دشوار خواهد بود. مطمئنم اگر صبور باشد، شانس به او رو خواهد کرد و دوباره، واضح است که او از این فرصت‌ها استفاده می‌کند و سعی می‌کند به بهترین فرمش بازگردد.»

رونالدو به صراحت اعلام کرد که می‌خواهد اولدترافورد را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ترک کند، اما نتوانست راهی برای خروج پیدا کند و از آن زمان به این نتیجه رسیده است که باشگاه حالا دیگر مشکلی با خروج او ندارد. تن هاخ اعتراف کرده است که این مهاجم به دلیل کمبود تایم بازی، ناراحت شده است، در حالی که رونالدو پس از شروع بازی در لیگ اروپا، از شانس طلایی برای زدن هفتصدمین گل باشگاهی خود در برابر اومونیا قبرس، محروم شد.

پنج گل اخیر منچستریونایتد در رقابت‌ها، همگی توسط بازیکنان تعویضی به ثمر رسیده است. این یک رکورد باشگاهی در دوران لیگ برتر است، که رکورد چهار گل قبلی را شکست، که همگی توسط اوله گونار سولسشر در پیروزی هشت بریک مقابل ناتینگهام فارست به ثمر رسیده بود.

تیم تن هاخ فردا، یکشنبه در گودیسون پارک و از رقابت‌های لیگ برتر به مصاف اورتون می‌رود.

کد خبر 610560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.