ضرورت اصلاح شیوه جمع‌آوری زباله‌ها در کرج

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: ذخیره‌سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج به یک معضل تبدیل شده است و شهرداری باید هرچه سریع‌تر طرح جدید را براساس نقاط، جمعیت و تراکم ارائه دهد و در این راستا هرچه سریع‌تر تدبیر و برنامه‌ریزی کند.

علی قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه حوزه خدمات شهری شهرداری پیشانی عملکرد شهرداری این کلان‌شهر است و شهروندان نحوه خدمات مدیریت شهری را نظاره و قضاوت می‌کنند، اظهار کرد: طرح جمع‌آوری سبدهای زباله شهر کرج از سال ۹۹ آغاز شد و تا شهریورماه ۱۴۰۱ ادامه داشت، اما برای مردم خسارت و هزینه به بار آورد، این موضوع بسیار ناپسند است و باید مشکلات این حوزه رفع شود تا شاهد رضایت خاطر شهروندان باشیم.

وی درخصوص لزوم اصلاح جمع‌آوری زباله‌ها در شهر، ادامه داد: ذخیره‌سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج به یک معضل تبدیل شده است و شهرداری باید هرچه سریع‌تر طرح جدید را براساس نقاط، جمعیت و تراکم ارائه دهد و در این راستا هرچه سریع‌تر تدبیر و برنامه‌ریزی کند.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت رفع معضلات حوزه جمع‌آوری پسماند شهری، خاطرنشان کرد: هیچ موردی در این زمینه قابل قبول نیست، زیرا نگهداشت شهر حداقل وظیفه شهرداری است، اما با همین حداقل‌ها نیز دچار مشکل هستیم.

کد خبر 610554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.