ریبری هفته آینده اعلام بازنشستگی می‌کند؟

ستاره فرانسوی ممکن است بالاخره از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از لا گاتزتا دلو اسپورت، فرانک ریبری ستاره سالرنیتانا ممکن است هفته آینده در یک کنفرانس مطبوعاتی بازنشستگی خود از دنیای فوتبال را اعلام کند.

ملی‌پوش سابق تیم ملی فرانسه در ابتدای فصل با مشکل زانو دست و پنجه نرم می‌کرد. او تنها ۳۶ دقیقه در اولین بازی سری آ مقابل رم بازی کرد اما پس از آن نتوانست برای تیمش به میدان برود و مصدومیت‌ها او را از انجام بازی دور نگه داشت.

شرایط بدنی ضعیف ریبری می‌تواند او را متقاعد کند تا کفش‌هایش را در اواسط این فصل آویزان کند و از دنیای فوتبال خداحافظی کند. ستاره سابق بایرن مونیخ ممکن است اعلام بازنشستگی خود را به هفته آینده با حضور ایروولینو، رئیس سالرنیتانا، موکول کند.

اگر ریبری بازنشسته شود، همچنان می‌تواند در باشگاه بماند و به سفیر آن‌ها در دنیای فوتبال تبدیل شود. ریبری دو فصل را در فیورنتینا گذراند و در ۵۱ بازی قبل از انتقال به سالرنیتانا در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲، ۷ گل به ثمر رساند. قرارداد او به طور خودکار پس از بقای باورنکردنی سالرنیتانا در سری آ تمدید شد.

فرانک ریبری از ستاره‌های برتر نسل قبل فوتبال به حساب می‌آید که روزهای بسیار درخشانی را در بایرن مونیخ سپری کرد و با این تیم آلمانی به افتخارات بسیار زیادی دست یافت. فرانک ریبری تا آستانه کسب توپ طلا نیز پیش رفت و از بازیکنان برتر تاریخ تیم ملی فرانسه محسوب می‌شود که پس از اتمام دورانش در آلمان، تصمیم گرفت سال‌های پایانی فوتبال خود را در ایتالیا سپری کند.

کد خبر 610539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.