غیبت بنزما در تمرینات رئال‌مادرید

ستاره فرانسوی رئال‌مادرید به‌دلیل مصدومیت، یک بازی دیگر تیمش را از دست داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رئال مادرید روز شنبه بدون «کریم بنزما» به مصاف ختافه می‌رود، زیرا این بازیکن در تمرینات اخیر تیمش شرکت نکرده است.

رئال مادرید به تازگی با مشکل بزرگی دست و پنچه نرم می‌کند. کهکشانی‌ها بهترین ستاره خود در فصل قبل را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید، به دنبال مصدومیت‌ها نتوانسته در این فصل، چنان که باید بدرخشد و در ترکیب تیمش حضور یابد.

باشگاه مادریدی ادعا کرده که مصدومیت بنزما به خاطر خستگی عضلانی است و آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید تصمیم گرفته که این بازیکن در دیدار برابر ختافه استراحت کند تا بتواند با آمادگی بیشتری در طول مسابقات تیمش را همراهی کند. لوس بلانکوس در اواسط هفته و قبل ال‌کلاسیکو در سانتیاگو برنابئو مقابل بارسلونا، روز یکشنبه به مصاف شاختار دونتسک می‌رود.

علی‌رغم اینکه او به‌تازگی از مصدومیت برگشته بود، در دو بازی اخیر مادرید باشد ۱۸۰ دقیقه بازی کرد و به همین خاطر ممکن است دچار مشکل عضلانی شده باشد. بنزما در این فصل تاکنون بازی برابر مایورکا، لایپزیش و اتلتیکو مادرید را از دست داده است.

آنچلوتی اکنون با دو گزینه برای دیدار شنبه باقی مانده است؛ رودریگو و هازارد. ستاره بلژیکی در اولین دیداری که بنزما از دست داد، گزینه آنچلوتی برای حضور در ترکیب بود و در سلتیک پارک عملکرد خوبی داشت، اما پس از آن خوب ظاهر نشد و رودریگو که تاکنون چهار گل در این فصل به ثمر رسانده، جای او را گرفت. در دیدار برابر ختافه محتمل است که همچنان ستاره برزیلی به عنوان مهاجم مرکزی به میدان برود و وینیسیوس و والورده او را در خط حمله همراه کنند.

کورتوا و سبایوس نیز سفر به جنوب مادرید را از دست خواهند داد. سبایوس ممکن است تا یک ماه آتی نیز از میادین دور باشد و حتی تا پس از رقابت‌های جام جهانی فرصت بازی کردن پیدا نکند. کورتوا نیز همچنان دوران نقاهت خود را سپری می‌کند و باشگاه امیدوار است بتواند برای بازی سه شنبه مقابل شاختار به ورشو سفر کند.

کد خبر 610508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.