زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری سمنان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه زیباسازی شهری در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: درخصوص بازپیرایی میدان، المان‎‌ها و امور مربوط به پیرایش فضای سبز سطح شهر تصمیم‌گیری شده است.

امیر نجم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نشست کمیته زیباسازی شهری شهرداری سمنان با حضور مدیران شهری، اظهار کرد: در این نشست پیرامون بازپیرایی میدان پیروزی، اصلاح و باز پیرایی المان و محوطه بوستان سرداران شهید واقع در خیابان ابوذر، طراحی المان‌های شهری، امور مربوط به پیرایش فضای سبز در سطح شهر تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: جانمایی المان انگشتر که توسط یکی از هنرمندان سمنانی ساخته شده است، از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد تا به منظور هماهنگی اجرایی فراخوان و طراحی المان‌های بهاری، جلسات کمیته زیباسازی شهرداری به صورت مستمر پس از صدور احکام توسط شهردار برگزار شود و هماهنگی‌های لازم پیرامون دیوار نگاره‌ها، بازپیرایی فضای سبز و تسهیلات شهری و المان‌ها انجام شود.

کد خبر 610506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.