تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین(ع) اراک تا پایان سال

رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک گفت: پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) از برنامه زمان‌بندی جلوتر است.

علی‌اصغر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بازدید میدانی از عملیات بتن‌ریزی عرشه غربی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: مجموعه شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تمام همت خود را به کار گرفته است تا پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) هر چه زودتر به بهره‌برداری برسد که مجموعه این تلاش‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اراک در خصوص لزوم رفع معضلات شهری، ادامه داد: اعضای شورای اسلامی شهر با تمام توان همراه و همگام با مجموعه شهرداری هستند و با حمایت همه‌جانبه، اگر مشکلی در روند کار ایجاد شود، در اسرع وقت پیگیری و رفع می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه قاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع)، تاکید کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) در حال پیشرفت خوبی بوده و از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و در صورت مساعد بودن شرایط جوی در تلاش هستیم تا این پروژه بزرگ شهری را تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

غفاری خاطرنشان کرد: حجم کلی بتن‌ریزی این پروژه یک هزار متر مکعب و تحت نظارت معاونت امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اراک انجام شده است.

کد خبر 610501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.