پارک ارکیده اراک توسعه می‌یابد

مدیر اداره املاک و مستغلات شهرداری اراک گفت: تملک ملک مجاور پارک ارکیده میدان انقلاب جهت توسعه فضای سبز شهری انجام شد.

حامد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اداره املاک و مستغلات شهرداری اراک پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به تملک ملکی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در مجاورت پارک ارکیده میدان انقلاب در راستای توسعه این پارک، اقدام کرده است.

وی افزود: با توجه به تأکیدات شهردار اراک و اعضای شورای اسلامی شهر مبنی بر لزوم توسعه فضای سبز شهری و افزایش اماکن تفریحی در سطح شهر، ملک مجاور پارک ارکیده واقع در میدان انقلاب را که به مخروبه تبدیل شده بود، از مالکان خریداری شده است و به‌زودی جهت الحاق به پارک مذکور، در اختیار سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره املاک و مستغلات شهرداری اراک تصریح کرد: شهرداری اراک براساس ضرورت و برای خدمت‌رسانی به شهروندان و تسهیل در تردد وسایل نقلیه، همچنین کاهش ترافیک خیابان‌های شهید ادبجو و شهدا، اقدام به تملک و تخریب املاک حدفاصل این دو خیابان کرده است.

وی گفت: با توجه به طرح تفصیلی شهر اراک، باید خیابان شهید ادبجو به خیابان شهدا متصل می‌شد، به همین منظور اداره املاک و مستغلات با همکاری شهرداری منطقه چهار، تعداد دو پلاک از املاک موجود در این مسیر را تملک کرد که عملیات تخریب این املاک انجام و بخشی از مسیر بازگشایی شد.

مدیر اداره املاک و مستغلات شهرداری اراک تصریح کرد: روند تملک و بازگشایی بعضی از معابر شهری اراک که در اولویت‌های تملک شهرداری قرار دارد، در ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

کد خبر 610497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.