پرده‌برداری آخرین دعوای آلگری و دیبالا

مشکلات متعدد با آلگری، شاید یکی از دلایل بزرگی بود که موجب جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، پس از باخت روز گذشته رم مقابل رئال بتیس، پائولو دیبالا به رابطه خود با «ژوزه مورینیو» اشاره کرد و گفت که رابطه‌اش بهتر از رابطه‌ای است که او در یوونتوس با ماسیمیلیانو آلگری داشت.

مهاجم آرژانتینی و سرمربی ایتالیایی، اغلب در طول دوران حضورشان در یوونتوس با هم اختلاف‌نظر داشتند و علی‌رغم اظهارات دیبالا مبنی بر اینکه با آلگری رابطه خوبی داشته، واضح است که وی با آلگری در موارد متعددی درگیر شده است.

آخرین مشاجره دیبالا و آلگری در مارس سال جاری و پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا توسط ویارئال رخ داد. لا گاتزتا دلو اسپورت توضیح داد که چگونه دیبالا و هم‌تیمی او، خوان کوادرادو نزد آلگری رفتند تا قبل از بازی مقابل سالرنیتانا، درخواستی برای تغییر جزئی در برنامه‌ها و تمرینات کنند.

گفته می‌شود که این زوج خواستار ایجاد زمان استراحت بیشتر و تغییرات جزئی در زمان‌بندی تمرینات بودند که این مکالمه به مذاق آلگری خوش نیامده است. مکالمه دیبالا و سرمربی یوونتوس به بحثی داغ تبدیل شد و در یک نقطه مرد ایتالیایی گفت: تو پائولو چنین درخواستی از من می‌کنی؟

آلگری در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره این نزاع صحبت و سعی کرد وضعیت را کم‌اهمیت جلوه دهد. او گفت: بازیکنان درخواست کردند و من جواب منفی دادم. هیچ اتفاقی نیفتاد، آنان فهمیدند که مشکل از آن‌هاست و جواب درخواست خود را گرفتند.

مهاجم آرژانتینی پس از شکست روز گذشته تیمش درباره اختلاف با مورینیو و آلگری اظهار کرد: واقعاً مشکلی وجود ندارد و من با آلگری هم بحث زیادی نداشتم. ما صرفاً با یکدیگر اختلاف‌نظر داشتیم ولی این‌طور نیست که هر روز با هم بحث کرده باشیم. آلگری یکی از مربیانی بود که در طول سال‌ها در یوونتوس بیشترین کمک را به من کرد تا رشد کنم.

کد خبر 610485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.