اراک در انتظار توسعه سرمایه‌گذاری

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: اراک در انتظار توسعه سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدفرامرز مهاجرانی امروز _شنبه شانزدهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کلان‌شهر اراک از ظرفیت‌ها و فرصت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف مفاخر، اماکن تاریخی، گردشگاه‌های طبیعی و آیین‌های سنتی برخوردار است که با معرفی این فرصت‌ها می‌توان شرایط توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی مرکز استان مرکزی را فراهم آورد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در روزهای چهارم و پنجم آبان‌ماه برگزار می‌شود و با دعوت از صاحب‌نظران و سرمایه‌گذاران دارای اهلیت و تخصص در حوزه شهری، ظرفیت‌های توسعه برای جذب سرمایه‌گذار در اراک تبیین خواهد شد.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت مردی شهرداری اراک با بیان اینکه برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و حضور سرمایه‌گذاران سراسر کشور در اراک نویدبخش جذب سرمایه برای توسعه هرچه بیشتر این شهر است، گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در توسعه و عمران شهری حوزه‌های مختلف اقتصاد شهری هم رونق بیشتری خواهد گرفت و در نهایت منجر به شکوفایی هرچه بیشتر شهر و ارتقای خدمات به مردم خواهد شد.

مهاجرانی افزود: شهرداری اراک با برگزاری نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌دنبال معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی و گردشگری کلان‌شهر اراک و استان مرکزی است تا ضمن ایجاد فرصت جذب سرمایه‌گذار، گام‌های بلندی برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی در اراک و استان مرکزی برداشته شود.

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک تصریح کرد: استاندار مرکزی ریاست شورای سیاست‌گذاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری اراک را بر عهده دارد و ستاد اجرایی این همایش را شهردار اراک عهده‌دار است، همچنین مسئولیت دبیرخانه این همایش نیز با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک است.

کد خبر 610484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.