تخصیص ۱۰ هزار تن قیر رایگان به چهارمحال‌وبختیاری

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه ۱۰ هزار تن قیر در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تخصیص داده شد، گفت: ۱۵۰۰ تن از این مقدار سهم شهرکرد است که می‌تواند زمینه تسریع در روکش آسفالت معابر شهری را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی حیدری امروز _ شنبه شانزدهم مهرماه _ در جمع خبرنگاران در خصوص عملیات اجرایی تپه نور الشهدا، اظهار کرد: تعریض مسیر تپه نور الشهدا توسط شهرداری شهرکرد و چندین دستگاه اجرایی از جمله اداره راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت توزیع نیروی برق و با هماهنگی فرمانداری شهرستان در دستور کار قرار گرفت، همچنین عملیات خاک‌برداری و کوه‌برداری این پروژه به پایان رسیده است و اکنون در مراحل جدول‌بندی، زیرسازی و آسفالت است.

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد پروژه تکمیل شده است، ادامه داد: عملیات جدول‌بندی جاده آغاز و پایه عملیات زیرسازی نیز انجام شده است و شرکت توزیع نیروی برق می‌تواند همزمان با اجرای این عملیات پایه‌های روشنایی مسیر را مطابق با معیارهای استاندارد، مناسب و تحت نظارت جاده انجام دهد و محدودیتی برای این کار وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به اینکه عملیات تعریض مسیر تپه نور الشهدا تا پایان مهرماه به پایان می‌رسد، تصریح کرد: حدود یکهزار و ۱۰۰ تن قیر رایگان توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور آسفالت مسیر تپه نور الشهدا تخصیص یافته است که با هزینه شهرداری شهرکرد منتقل و انجام می‌شود.

تخصیص ۱۰ هزار تن قیر رایگان به چهارمحال و بختیاری

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار تن قیر نیز در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری برای این استان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ تن از این مقدار سهم شهرکرد است، تخصیص این میزان قیر می‌تواند زمینه تسریع در روکش آسفالت معابر شهری را به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان فراهم کند.

حیدری با اشاره به اینکه امیدواریم این سهمیه نیز تا پایان مهرماه به شهرکرد تخصیص یابد، افزود: احتمال افزایش سهمیه قیر شهرکرد به چهار هزار تن نیز وجود دارد که در حال پیگیری است.

وی از بهبود کیفیت خدمات شهری، زیست محیطی و تسهیل در تردد و بهبود عبور و مرور شهروندان ابراز امیدواری کرد و گفت: با تأمین این مقدار قیر خیابان‌های اصلی شهرکرد روکش آسفالت خواهند شد.

کد خبر 610464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.