تساوی بدون‌ گل شاگردان مجیدی و یاران نوراللهی

تیم‌های فوتبال شباب‌ الاهلی و اتحادکلباء در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر امارات، به تساوی بدون‌ گل دست پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته از ساعت ۱۶:۴۵، در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ‌برتر امارات، تیم فوتبال شباب‌الاهلی امارات میزبان اتحادکلباء بود و در نهایت این دیدار بدون رد و بدل‌شدن گلی با توقف شاگردان مجیدی و یاران احمد نور به پایان رسید و امتیازات میان شباب‌الاهلی و اتحادکلباء تقسیم شد.

فرهاد مجیدی در تیم اتحادکلباء در چهار هفته ابتدایی با نتایج کاملاً سینوسی به دو پیروزی و دو شکست مقابل رقیبان دست پیدا کرده بود، در این دیدار نخستین تساوی فصل شاگردان مجیدی در برابر تیم متمول و پرستاره شباب‌الاهلی به‌دست آمد.

در این دیدار، برای شباب‌الاهلی نیز احمد نورالله‌ی هافبک ملی‌پوش ایران از ابتدا در ترکیب بود و به‌طورکامل برای تیمش بازی کرد؛ او یک کارت‌زرد در دقیقه ۱۲ دریافت کرد و در کل نمایش خوبی از خودش ارائه داد؛ مهم‌ترین نکته این دیدار برای ایرانی‌ها نیز تقابل سرمربی اسبق استقلال و هافبک سابق پرسپولیس بود که برنده‌ای نداشت.

شباب الاهلی، برتری محسوسی در این بازی داشت و با وجود یکسان‌بودن تعداد شوت‌ها، کرنرها و تعداد پاس‌های میزبان نسبت به تیم اتحادکلباء هیچ‌کدام از دو تیم در به‌ثمر رساندن گل موفق ظاهر نشدند.

اتحادکلباء با هدایت فرهاد مجیدی، اکنون با هفت امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و یاران احمد نور نیز با همین امتیاز و تفاضل‌گل بهتر، در پایان هفته پنجم در رده ششم جدول لیگ‌برتر امارات ایستاده‌اند.

کد خبر 610458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.