احداث مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: مسیر ویژه تردد معلولان و سالمندان برای دسترسی آسان به خدمات اداری بین ساختمان‌های شماره یک و دو آرامستان باغ رضوان با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال احداث شد.

علی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهیدان و پاسداشت فداکاری‌ها و مجاهدت‌های دلیرانه شهیدان والامقام، ساختمان‌های شماره یک و دو سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان به ترتیب به نام شهیدان «مانیان» و «کیانی» از شهدای این سازمان نام‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه این اقدام با هدف تکریم نام‌های نورانی شهدا و ماندگار کردن عظمت جایگاه آن‌ها در یادها اجرایی شد، افزود: سالن جلسات ساختمان اداری سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نیز به نام سردار دل‌ها، شهید حاج‌قاسم سلیمانی مزین شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره اقدامات این سازمان، گفت: در راستای افزایش رضایت مخاطبان، تسهیل در تردد معلولان و سالمندان و دسترسی آسان به خدمات اداری، مسیر ویژه تردد بین ساختمان‌های شماره یک و دو آرامستان باغ رضوان با رعایت استانداردهای مربوطه ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این مسیر ویژه در مدت ۱۵ روز با عرض ۱۸۰ سانتی متر و طول ۶۰ متر با استفاده از آجرهای خشتی و سنتی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان احداث و گام مؤثر دیگری در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان برداشته شد.

حاجیان تاکید کرد: سازمان آرامستان‌ها اصلاح و بهینه‌سازی، تسهیل و تسریع در امور مراجعان را از اولویت کاری خود بر شمرده و با اهتمام و در صدد پیگیری این امور است.

کد خبر 610450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.