آزمون استخدامی تامین اجتماعی برگزار شد

دو آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب نیروهای مورد نیاز واحدهای مختلف ستادی و اجرایی این سازمان در سطوح کارشناسی و غیرکارشناسی (شرکتی)، امروز با شرکت نزدیک به ۶۰ هزار داوطلب برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب ۳,۳۷۶ نفر (۱۱۴۵ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۲۲۳۱ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل کارشناسی، طبق اطلاع‌رسانی قبلی صبح امروز _جمعه پانزدهم مهر ماه_ با حضور ۴۶ هزار و ۶۵۰ نفر متقاضی، به‌صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

لحاظ کردن امتیاز بومی (۴۰ درصد امتیاز بومی شهرستان) و همچنین قانون اصلاح سن (سابقه اشتغال در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های تابعه) و جوانی جمعیت و حمایت از خانواده (امتیاز سنی و افزایش نمره کتبی آزمون) است.

همزمان با برگزاری آزمون استخدام پیمانی در مشاغل کارشناسی، آزمون جذب نیروی شرکتی (کار و تأمین) به تعداد ۱۱۲۰ نفر (۲۵۸ نفر در واحدهای بیمه‌ای و ۸۶۲ نفر در واحدهای درمانی) در مشاغل غیرکارشناسی نیز صبح امروز با شرکت ۱۳ هزار و ۱۰۵ نفر توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

کد خبر 610347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.