خوشحالم که توانستیم دل مردم را شاد کنیم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران گفت: اگر توانستیم با صعودمان به فینال دل مردم را شاد کنیم از خداوند سپاسگزارم؛ با جان و دل برای کسب مقام قهرمانی خواهیم جنگید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌ملی فوتسال ایران فردا _شنبه شانزدهم مهرماه_ از ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران در فینال جام ملت‌های ۲۰۲۲ آسیا برابر ژاپن قرار می‌گیرد تا به سیزدهمین قهرمانی‌اش در قاره‌کهن دست پیدا کند.

وحید شمسایی در کنفرانس‌خبری پیش از بازی تیم‌ملی فوتسال ایران در مقابل ژاپن اظهار کرد: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. با وحدت و همدلی و رابطه خوب کادر فنی و بازیکنان توانستیم به مرحله پایانی این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی در رابطه با دیدار تیم‌ملی ایران مقابل تایلند در مرحله نیمه‌نهایی افزود: باتوجه به اینکه ۱۰ بازیکن جایگزین بازیکنان سابق در تیم‌ملی شدند، همگی نشان دادند که بهترین هستند؛ اگر صعود تیم‌ملی به فینال مسابقات دل مردم ایران را شاد کرده از خداوند سپاسگزارم که توانستیم باعث شادی آن‌ها شویم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در بازی برابر تایلند دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول بازی را کنترل کردیم و یک گل زدیم؛ در این نیمه تایلندی‌ها خیلی فشار آوردند که تک‌گل خورده را جبران کنند ولی بازیکنانم با دل و جان بازی کردند تا این نیمه با برتری‌مان به پایان رسید. اما در نیمه دوم با تغییر تاکتیکی که ایجاد کردیم توانستیم گل‌های بیشتری به‌ثمر برسانیم و به پیروزی دست پیدا کردیم. به تمام بازیکنانم افتخار می‌کنم و یک خسته نباشید به همه آن‌ها می‌گویم.

شمسایی درخصوص دیدار برابر ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌ملی ایران بارها در مقابل تیم ژاپن بازی کرده است، هر دوتیم خوب هستند و نمی‌توان از حالا چیزی را پیش‌بینی‌کرد. همه بازیکنان و کادر فنی با اتحاد و همدلی از ابتدای شروع مسابقات عهد کردند تا آخرین لحظه با جان دل برای عنوان قهرمانی بجنگند. امیدوارم در دیدار پایانی مقابل ژاپن بازی خوب و تماشاگرپسندی انجام دهیم و قهرمان شویم و دل مردم ایران را بار دیگر شاد کنیم.

کد خبر 610336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.