هدف دشمن در اغتشاشات، ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان است

امام جمعه زرین شهر گفت:دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از تمام قدرت و رسانه‌های خود استفاده کردند و برای تحقق فتنه تفرقه و ایجاد شکاف از جان افراد هم گذشتند تا ایران اسلامی را دچار تفرقه و دو دستگی کنند اما سکاندار انقلاب اسلامی به شکلی زیبا نقشه دشمنان را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه زرین‌شهر، نیروهای انتظامی را حافظان اقتدار و آرامش مردم دانست و اظهار کرد: امنیت مقوله مهمی است که در دین مبین اسلام نیز به اهمیت آن اشاره شده و در ایران اسلامی، نیروهای انتظامی با اهدای خون و جان با ارزش خود در مسیر حفظ امنیت کشور ثابت قدم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز همه روی نیروی انتظامی حساب کرده و به اقتدار و صلابت آن اعتراف می‌کنند، افزود: پلیس، همه توان خود را برای ایجاد امنیت پایدار در جامعه به‌کار گرفته و در زمان بروز حوادث مختلف، حفظ امنیت مردم را خط قرمز دانسته و در اوج مظلومیت اما با اقتدار از جان و مال و ناموس کشور دفاع کرده است.

امام جمعه زرین‌شهر اضافه کرد: برای این نیروی فداکار فرقی نمی‌کند کسی که به او ظلم واقع شده یا فردی که طلب کمک کرده از کدام قوم ایرانی و از چه فرهنگی است، بلکه برای آنان حفظ امنیت ایران و ایرانی اهمیت دارد.

وی ادامه داد: براساس مستندات موجود، پلیس برای دفاع از فردی که وجه اجتماعی خوبی نداشته هم، شهید داده و به متجاوزان اجازه ایجاد اختلال در زندگی شهروندان را نداده است، لذا مورد کینه دشمنان قرار گرفته و هوشیاری نیروی انتظامی در خنثی‌سازی بسیاری از تحرکات، دشمن را با شکست سنگین مواجه کرده است.

باقریان اضافه کرد: برخی افراد در کشور از روی غفلت و یا فریب به‌واسطه قول‌های آن‌چنانی، نیروی انتظامی را مورد ظلم و جفا قرار می‌دهند، ولی فرزندان غیور ایران اسلامی در لباس پلیس در برابر وحشی‌گری‌ها، دروغ پردازی‌ها و تهدیدات دشمنان نجیبانه و صبورانه مقاومت کرده و در برابر مردم سر تعظیم فرو می‌آورند.

وی تصریح کرد: خدمات، مأموریت‌های حساس و بی‌شمار نیروی انتظامی بدون توقف در حال انجام است، چراکه محدود به بازه زمانی خاص نیست و در تمامی ایام سال شاهد حضور پررنگ این نیروهای خدوم در برقراری امنیت و آرامش جامعه هستیم که اگر این‌گونه نباشد، قطعاً هیچکس امنیت نخواهد داشت.

امام جمعه زرین‌شهر ایجاد تفرقه را هدف اصلی دشمن در فتنه اخیر کشور دانست و گفت: مقام معظم رهبری در صبحگاه نظامی، فرمایشات بسیار ارزشمندی و تحلیل بی‌نظیری را از فتنه به وجود آمده بیان نمودند که این سخنان باید سرلوحه همه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به دنبال اجرای توطئه‌های مختلف در کشور بوده و وقتی پیشرفت‌ها مختلف در حوزه نظامی، سیاسی، دیپلماسی و نفوذ فرهنگ ایرانی اسلامی در دیگر کشورها را دیدند، توان تحمل نداشتند، لذا به بهانه‌های مختلف به فکر ایجاد تفرقه و شکاف بین اقشار مختلف مردم، گروه‌ها و مذهب‌های مختلف افتادند.

باقریان یادآور شد: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود از تمام قدرت و رسانه‌ها استفاده کردند و برای تحقق فتنه و ایجاد شکاف از جان افراد هم گذشتند تا ایران اسلامی را دچار تفرقه و دو دستگی کنند، اما سکان‌دار انقلاب اسلامی به شکلی زیبا از همه قومیت‌های ایرانی و مذاهب متخلف تجلیل و تقدیر واقعی کرده و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال توطئه خطرناک ایجاد دو دستگی مذهبی و غیر مذهبی و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی در ایران بود، لذا این وظیفه همه ماست که با هوشیاری و شناسایی دوست و دشمن مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

کد خبر 610333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.