مدارس تخریبی زلزله سی‌سخت با کار جهادی از نو ساخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با کار جهادی و مساعدت و پای کار آمدن برخی استان‌های کشور مدارس تخریبی ناشی از زلزله در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نو ساخته شد.

به گزارش ایمنا، حسنعلی عزت‌خواه امروز _جمعه پانزدهم مهرماه_ در آئین افتتاح فضاهای آموزشی شهرستان دنا که در زلزله سی‌سخت آسیب دیده بودند، اظهار کرد: با همکاری سازمان توسعه و تجهیز مدارس و همکاری استان‌های خوزستان، فارس و آذربایجان شرقی مدارس سی سخت در زمان ممکن ساخته و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از پیگیری‌ها و نگاه ویژه آموزش و پرورش و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مسائل آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: اگر زمین لرزید و سقفی فرو ریخت، به مدد شما مسئولان دوباره همه تخریب‌ها از نو ساخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر تکمیل اردوگاه فرهنگی شهرستان دنا تصریح کرد: فضای ورزشی در استان نیازمند توجه بیشتری است.

وی با بیان اینکه تعداد دانش آموزان ما نسبت به دیگر مناطق کشور کمتر است، گفت: به دلیل پراکندگی مناطق روستایی تعداد زیادی مدرسه زیر ۱۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که برای تقویت مسائل آموزشی نیازمند نگاه متفاوتی نسبت به سایر مناطق کشور است.

گفتنی است؛ امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، نماینده و جمعی از مسئولان کشوری و استانی از چهار طرح آموزشی درسی سخت مرکز شهرستان دنا بهره برداری شد.

منبع: ایرنا
کد خبر 610311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.