اعتراف جالب سادیو مانه در خصوص کریم بنزما!

سادیو مانه معتقد است که کریم بنزما پس از موفقیت‌هایش همراه با رئال مادرید در ۱۲ ماه گذشته، شایسته برنده توپ طلای ۲۰۲۲ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سادیو مانه معتقد است که کریم بنزما پس از موفقیت‌هایش در رئال مادرید در ۱۲ ماه گذشته، شایسته برنده توپ طلای ۲۰۲۲ است. مانند بسیاری از سال‌ها به نظر کاملاً واضح است که دریافت کننده توپ طلای امسال ۱۷ اکتبر (بیست و پنجم مهر ۱۴۰۱) چه کسی خواهد بود. بنزما برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود بهترین گزینه برای بردن توپ طلا است و یکی از رقبای اصلی او معتقد است که او همین الان کاملاً مستحق دریافت این جایزه است.

مانه به AS گفت: "راستش را بخواهید، من فکر می‌کنم که بنزما با فاصله زیادی شایسته بردن توپ طلا در سال جاری است." و من برای او بسیار خوشحالم. نمایش او با رئال مادرید دیدنی بود و در نهایت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

مانه شانس خوبی برای بردن توپ طلا را دارد چرا که سنگال را به قهرمانی جام ملت‌های آفریقا رسانده است در حالی که از یک فصل پربار ۲۲-۲۰۲۱ با لیورپول لذت می بُرد. اگر قرمزها در فینال رئال مادرید بنزما را شکست می‌دادند، او مطمئناً شانس بیشتری برای بردن جایزه داشت.

تداوم موفقیت‌هایی که رئال مادرید از آن برخوردار است در دستور کار بنزما ۳۴ ساله قرار خواهد گرفت. اگرچه، شاید تجربه جام جهانی با فرانسه، پس از بازگشت او به ترکیب ملی، از زمانی که تیم دیدیه دشان در روسیه جام را بالای سر برد، حتی بالاتر از هر هدف دیگری در صدر این لیست باشد.

کد خبر 610301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.