ذوق زدگی هافبک رئال مادرید از مقایسه شدن با اسطوره لیورپول!

فدریکو والورده، بازیکن رئال مادرید از مقایسه شدن با استیون جرارد اسطوره لیورپول برای عملکردش در این فصل ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فده والورده، بازیکن رئال مادرید از مقایسه شدن با استیون جرارد اسطوره لیورپول برای عملکردش در این فصل ابراز خوشحالی کرده است.

پس از چند بازی استثنایی برای رئال مادرید و اروگوئه، والورده به دلیل سبک بازی مؤثر با جرارد مقایسه شده است. هموطن او لوئیس سوارز در مصاحبه‌ای با مارکا گفت که این هافبک، او را به یاد هم تیمی سابقش در لیورپول می‌اندازد و از اینکه در همان روند فوق‌العاده ای دارد، خوشحال است.

والورده به Infobae گفته است: " من ویژگی‌های او را می‌دانم، بدیهی است که قرار نیست به این مقایسه نه بگویم، اما آدم همیشه به دنبال خودش است. همچنین می‌خواهم نام و نشانم را در دنیای فوتبال بگذارم، نه فقط در مادرید، بلکه در تیم ملی."

با توجه به اینکه تونی کروس و لوکا مودریچ در میانه میدان رئال به سن ۴۰ سالگی نزدیک می‌شوند، افرادی مانند والورده و دیگر ستاره‌های جوان پا به عرصه گذاشته‌اند. این بازیکن اروگوئه ای به ویژه در ۱۲ ماه گذشته کارلو آنچلوتی را تحت تأثیر عملکرد خود قرار داده است.

این بازیکن ۲۴ ساله فرصت مناسبی برای افزایش قیمت خود در آغاز جام جهانی که در تاریخ ۲۰ نوامبر خواهد بود، دارد، اما در حال حاضر روی وظایف باشگاهی در مادرید متمرکز شده است و هفته آینده در لالیگا مقابل ختافه قرار خواهد گرفت.

کد خبر 610298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.