مهدی تارتار: باید به سبک‌بازی تیم من احترام بگذارید/ دلتان می‌خواست به نساجی ببازیم؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: باید به سبک بازی تیم من احترام بگذارید؛ ما هم موقعیت خلق کردیم و هم گل زدیم اما کمک‌داور به اشتباه آن را مرود اعلام کرد. می‌خواستید به نساجی ببازم؟ اما خداروشکر نتیجه بدی به‌دست نیامد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر نساجی و تساوی بدون‌گل، ابتدا با گلایه از اشتباه داور و مردود شدن گل تیمش اظهار کرد: شاید بازی گل نداشت و بینندگان از نمایش دو تیم راضی نباشند ولی تیم ما لیاقت برنده‌شدن را داشت، حتی یک‌گل سالم نیز به‌ثمر رساندیم و کسانی‌که بازی را مشاهده کردند به من گفتند که گل‌تان سالم بوده است. داور خوب کار می‌کرد اما کمک‌داور در آن صحنه دچار اشتباه شد و همین جا نیز اعلام می‌کنم اگر بعد از بازی، از داور گلایه می‌کنیم و ناراحتی‌مان را بروز می‌دهیم؛ اگر خلاف نظر من ثابت شد باید شجاعت داشته باشیم و عذرخواهی کنیم. به گفته همکارانم گل سالم ما پذیرفته نشد؛ حالا شاید کادرفنی نساجی نیز از داوری گلایه‌مند باشند ولی بعد از کارشناسی و دیدن بازی هر مربی اشتباه کرد شجاعت داشته باشد و اشتباهش را اعلام کند.

وی در ادامه افزود: در نیمه‌اول بازی کاملاً در اختیار و تسلط ما بود، در نیمه‌دوم نساجی جلو آمد موقعیت نصفه و نیمه‌ای در زمین‌مان داشتند فرصت چندانی به نساجی ندادیم و ضمن احترام به تیم خوب آقای مطهری نساجی از بابت این تساوی باید خوشحال باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه ذوب‌آهن مقابل نساجی تدافعی بازی کرد اینگونه واکنش نشان داد: آیا ما در نیمه‌اول تدافعی بازی کردیم؟ صادقانه بگویید در نیمه‌اول توپ بیشتر در زمین ما بود یا نساجی! اگر مالکیت ذوب‌آهن بیشتر بود می‌آیید از من بابت نظریه‌تان عذرخواهی کنید؟ من حاضرم شرط ببندم یا هرچیزی که شما بگویید، ما در نیمه‌اول مالکانه بازی کردیم و موقعیت‌هایی نیز داشتیم.

تارتار با تاکید بر سبک بازی خاص و سالم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: خلق موقعیت مهم است نه گل زده؛ گذشته را با الان یکی نکنید، ما باتوجه به بودجه‌مان بازی می‌کنیم. من سبک خودم را دارم و نظر دیگران درباره سبک‌بازی مان قابل‌احترام است، ضمن اینکه امروز گل زدیم و اگر کمک‌داور اشتباه کرده و بچه‌هایمان کم‌دقتی کرده‌اند به من برنمی‌گردد. بالاخره بازیکنانم جوان هستند و با همین شرایط امروز فوق‌العاده کار کردند. باید در ضربات و پاس‌های آخر تجربه کسب کنند.

وی ادامه داد: مهم این است ساختار ما باتوجه به شرایط تیمی‌مان همراه با خلق موقعیت است و دیگر چه می‌خواهید؟ باید به سبک بازی من احترام بگذارید. تیم‌ما نه وقت‌کشی می‌کند و نه بازیکنی بی‌مورد روی زمین می‌افتد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تلف‌شدن وقت توسط بازیکن تیمش گفت: بازیکن ما ۲۰ ثانیه هم وقت بازی را نگرفت شما می‌گویید ۵ دقیقه؟ احساسی حرف نزنید؛ شما دلتان می‌خواهد به نساجی ببازم؟ من نباختم و خداروشکر می‌کنم، از بازیکنانم ممنونم.

تارتار در پایان درباره صحنه‌های مشکوک بازی تصریح کرد: اتفاقاتی در محوطه‌جریمه افتاد که مشکوک بود و نیمکت حریف معترض بود اما در صحنه‌ها مشکل خاصی وجود نداشت و فقط گل سالم ما مردود شد؛ به‌هرحال به گروه داوری خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم کمک‌داور اول که قضاوت بدی هم نداشت در صحنه گل ما اشتباه نکرده باشد چرا که ۲ امتیاز از دست‌مان رفت.

کد خبر 610240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.