عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ مهرماه

در این بسته خبری از خدمت‌رسانی شهرداری در آئین‌های پاسداشت شهید اردهال تا نصب خط جدید مرکز معاینه فنی شهرکرد و آغاز نظارت بر فعالیت شرکت‌های سرویس مدارس در بندرانزلی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خدمت‌رسانی شهرداری در آئین‌های پاسداشت شهید اردهال

بخشنده‌امنیه، شهردار کاشان با اشاره به اقدامات مدیریت شهری در آئین قالی‌شویان بر آمادگی شهرداری برای خدمت‌رسانی به مراسم پیش‌روی جمعه نشلجی‌ها تأکید کرد.

تلاش‌های کارکنان ناشنوای شهرداری الگویی مناسب برای دیگر کارمندان است

مصطفی رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه گفت: فعالیت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته این کارکنان در شهرداری الگویی مناسب برای دیگر کارمندان است.

از شیوه سرمایه‌گذاری ابلاغی وزارت کشور استقبال نشده است

سعید فتوحی، شهردار خرم‌آباد گفت: در بحث درآمد پایدار هیچ‌کس از این شیوه سرمایه‌گذاری که وزارت کشور به شهرداری‌ها ابلاغ کرده است، استقبال نمی‌کند.

نصب خط جدید مرکز معاینه فنی شهرکرد

پیمان محقق، مدیر ترافیک و حمل‌ونقل شهرداری شهرکرد گفت: یکی از پیش‌نیازهای اصلی شهر، ایمنی است و تحقق این مهم از طریق معاینه فنی خودروها قابل کنترل است

آغاز نظارت بر فعالیت شرکت‌های سرویس مدارس در بندرانزلی

حسین بیک‌زاده، رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری بندرانزلی از ساماندهی و آغاز نظارت بر فعالیت هفت شرکت مجاز سرویس مدارس در این شهر خبر داد.

تخصیص ۶۰ میلیارد تومان به آتش‌نشانی سیرجان

علی‌اکبر کریمی‌پور، شهردار سیرجان گفت: جذب نیروی انسانی، خرید تجهیزات و توسعه ایستگاهی در برنامه شهرداری قرار گرفته است و این کار مهم بر مبنای طرح جامع ایمنی شهر انجام می‌شود.

کد خبر 610222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.