آغاز عملیات اجرایی دور برگردان شهید میرزایی  برای رفع معضل ترافیک در مشهد

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان شهید میرزایی آغاز شده و این پروژه از سال‌های گذشته در دستور کار مدیریت شهری بوده، است، اما در شوراهای چهارم و پنجم اجرایی نشد؛ بسیار خرسندیم که در دوره ششم شاهد تحقق این مهم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامحسین صاحبی امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه دوربرگردان شهید میرزایی، اظهار کرد: این پروژه از سال‌های گذشته در دستور کار مدیریت شهری بوده است، اما در شوراهای چهارم و پنجم اجرایی نشد؛ بسیار خرسندیم که در دوره ششم شاهد تحقق این مهم هستیم.

وی با بیان اینکه دوربرگردان شهید میرزایی نقش بسزایی در تسهیل تردد و رفع مشکلات ترافیکی عدیده میدان فجر و حاشیه بزرگراه شهید چراغچی دارد، ادامه داد: امیدواریم از این طریق بتوان یکی از گره‌های ترافیکی منطقه را رفع کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد از تعریف پروژه‌های متعدد در محور بلوار رسالت خبر داد و گفت: در این دوره، تعریض بلوار رسالت نیز در دستور کار قرار گرفته است و تعریض پل دهرود نیز در محور رسالت به زودی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اجرایی شدن احداث دوربرگردان همت‌آباد در محور رسالت، تصریح کرد: با اجرا و تعریف این پروژه‌ها می‌توان گره‌های ترافیکی این محدوده از شهر را به حداقل برسانیم تا شهروندان در تردد خود با مشکل کمتری مواجه باشند.

صاحبی با بیان اینکه با تأمین اعتبار، عقب‌نشینی محور رسالت در محدوده «دروی»، این پروژه نیز در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: علاوه‌بر این، راستگرد و چپگرد پل رسالت نیز پس از ۱۶ سال به اتمام نرسیده که باید اجرایی شود.

کد خبر 610176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.