تسهیل تردد شهروندان در اولویت شورای شهر مشهد

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تسهیل تردد و رفت‌وآمد شهروندان یکی از مهم‌ترین موضوعات در راستای ارتقای سطح زیست‌پذیری و تحقق این مهم در گرو ایجاد تأسیسات زیربنایی و عمرانی به منظور تسهیل و روان‌سازی ترافیک است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ناصحی امروز _ پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ با اشاره به عملیات اجرایی احداث دوربرگردان شهید میرزایی، اظهار کرد: تسهیل تردد و رفت‌وآمد شهروندان، یکی از مهم‌ترین موضوعات در راستای ارتقای سطح زیست‌پذیری و تحقق این مهم در گرو ایجاد تأسیسات زیربنایی و عمرانی به منظور تسهیل و روان‌سازی ترافیک است.

وی با بیان اینکه محور بلوار رسالت و تقاطع آن با بزرگراه شهید چراغچی، جزو پرترددترین محورهای شهر مشهد محسوب می‌شود و تقسیم‌کننده بسیاری از سفرهای مردم، از ضلع شرقی به غربی شهر است، گفت: این محور، حجم سنگینی از تردد وسایل نقلیه مختلف از جمله وسایل نقلیه سنگین و سبک را به خود اختصاص داده است.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: دسترسی شمالی-جنوبی این محور نیز به منظور تخلیه شهر به سمت شمال برای مدیریت شهری حائز اهمیت است، شهرداری طراحی‌های خوبی را برای کاهش میزان ترافیک پیش‌بینی کرده است که یکی از آنها، دوربرگردان شهید میرزایی است.

ناصحی افزود: اگر دوربرگردان شهید میرزایی که عملیات اجرایی آن توسط سازمان عمران اجرایی شده است، در بازه زمانی مقرر به بهره‌برداری برسد، قطعاً شهروندان از مواهب آن بهره‌مند می‌شوند و نقش مهمی در کاهش زمان سفر و ترافیک ایفا می‌کند.

کد خبر 610175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.