یک واحد مسکونی به خانواده شهید آتش‌نشان در اصفهان تحویل داده شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به خرید یک واحد مسکونی برای خانواده شهید عزیزالله اکبری که دو سال پیش در جریان انجام یک مانور عملیاتی شهید شد، گفت: یکی از مؤلفه‌های اصلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، تکریم و توجه به خانواده آسیب‌دیدگان است.

آتشپاد دوم ابراهیم مطلبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهید عزیزالله اکبری دو سال پیش در زمان اجرای مانور عملیاتی دچار سانحه شد و به مقام شامخ شهادت نائل آمد، لذا با توجه به اجاره‌ای بودن منزل این شهید، تلاش شد یک واحد مسکونی برای خانواده وی تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان توسط خانواده شهید اکبری تهیه شد و مبالغ دیگری از سوی شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر و خیران نیز جمع‌آوری و یک واحد مسکونی در منطقه زینبیه اصفهان برای این خانواده شهید خریداری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این واحد مسکونی امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ تحویل خانواده شهید عزیزالله اکبری شد، تاکید کرد: یکی از مؤلفه‌های اصلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، تکریم و توجه به خانواده آسیب‌دیدگان است.

وی تصریح کرد: در یک سال اخیر تلاش شده است همسران و خانواده‌هایی که صبورانه در حال یاری رساندن به سازمان آتش‌نشانی هستند تا نیروهای این سازمان بتوانند به‌خوبی فعالیت کنند، باید مورد تکریم قرار گیرد که در همین راستا، در بخش رفاهیات، تکریم خانواده‌ها و دیگر موارد اقداماتی انجام شده است و امیدواریم بتوانیم آن را افزایش دهیم.

کد خبر 610172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.