حاشیه شهر مشهد از اولویت‌های شورای ششم است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رویکرد و نگاه شورای ششم شهر و مدیریت شهری در این دوره رفع معضلات حاشیه شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ابراهیم علیزاده امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث دوربرگردان شهید میرزایی، اظهار کرد: رویکرد و نگاه شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره رفع معضلات حاشیه شهر است.

وی ادامه داد: توسعه شهری مستلزم پروژه‌های عمرانی است و اولین و ضروری‌ترین موضوع در این خصوص، توسعه حمل‌ونقل و روان‌سازی ترافیک است، اقدامی که علاوه‌بر صرفه‌جویی در وقت، صرفه‌جویی در هزینه را نیز برای شهروندان به همراه دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به پروژه دوربرگردان شهید میرزایی، گفت: انتظار داشتیم این پروژه اوایل تابستان سال جاری کلنگ‌زنی شود، اما در عین حال با کمی تأخیر این عملیات آغاز شده که بسیار سازنده است و در کمتر از یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: امیدواریم چنین حرکت‌هایی را در محدوده شمال و شمال‌شرق، با توجه به ریزدانگی املاک و عرض کم معابر داشته باشیم و اتفاقات خوبی در روان‌سازی و توسعه شهر در این سمت، رقم بزنیم.

علیزاده افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه شده، اجرای دوربرگردان شهید میرزایی، ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که این اعتبار تخصیص یافته و در موعد مقرر شاهد بهره‌برداری از پروژه خواهیم بود.

کد خبر 610171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.