محمدرضا ساکت: تاکنون تنها ۳۰ درصد از افتخارات سپاهان برای ثبت در تاریخ سازماندهی شده است

مدیرعامل سپاهان: با ایجاد موزه‌های افتخارات به‌دنبال حفظ تاریخ ۷۰ ساله سپاهان هستیم؛ موزه افتخارات باشگاه یک قطب گردشگری‌ورزشی در استان اصفهان است که به یک رشته خاص تعلق ندارد. البته که تاکنون فقط ۳۰ درصد از آن را سازماندهی کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز، آئین افتتاح فاز دوم موزه افتخارات باشگاه فرهنگی‌ورزشی سپاهان اصفهان در راستای قطب گردشگری ورزشی استان اصفهان با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان، مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان، حسن افتخاری رئیس هیئت‌هندبال استان، همچنین اکبر مقدم پیشکسوت دوچرخه‌سواری ایران و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران باشگاه سپاهان برگزار شد.

در حاشیه این افتتاحیه، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: نگاه حرفه‌ای باشگاه سپاهان، نگاهی چند بُعدی به ابعاد مختلف ورزش است و طبیعتاً افتخارات و خاطرات به‌عنوان رکن‌اصلی باید ثبت شود و برای همیشه ماندگار باشد تا همگان، آقایان و بانوان افتخارآفرین این مرز و بوم را بشناسند. باشگاه سپاهان بین تمامی باشگاه‌ها در ایران، هر سال مجوز حرفه‌ای خود را با نظارت دقیق FIFA و AFC دریافت می‌کند؛ آن‌هم درحالی‌که باشگاه‌های پرسابقه نیز موفق به چنین امری نمی‌شوند.

وی در ادامه افزود: نگاه فراگیری به ورزش در مجموعه سپاهان وجود دارد و برنامه‌مان حفظ تاریخ ۷۰ ساله باشگاه است؛ ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان بزرگترین پروژه ورزشی بعد از انقلاب اکنون به‌عنوان قطب گردشگری ورزشی استان انتخاب شده و هر روز میزبان گروه‌های مختلفی از بازدیدکنندگان هستیم. طلایه‌دار اتفاقاتی که اینجا به‌وجود آمده است شرکت فولادمبارکه بوده که توانست یک‌پروژه به گِل نشسته را بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی خود به یکی از کامل‌ترین، استانداردترین و فراگیرترین مجموعه‌های ورزشی بدل کند که روزبه‌روز ابعاد استانداردتر آن در حال توسعه است.

محمدرضا ساکت: تاکنون تنها ۳۰ درصد از افتخارات سپاهان برای ثبت در تاریخ سازماندهی شده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: ورزشگاهی که در چهار طبقه شامل تمامی امکانات ورزشی است و به همت شرکت فولادمبارکه، اکنون در حال طراحی مجموعه موزه‌های باشگاه سپاهان و شرکت فولادمبارکه هستیم تا مردم، با بازدید از این موزه، خط مقدم استقلال صنعتی را بشناسند. شرکت فولادمبارکه علی‌رغم تمامی تحریم‌ها، به‌همت تلاشگران خود به‌عنوان صنعت بالنده خود را مطرح کرده و تار و پود تحریم را از هم گسستند تا محصولات خود را به بیشتر از ۴۶ کشور صادر کند. همچنین در حوزه‌های مختلفی چون ورزشی، آموزشی، پزشکی و درمانی مسئولیت‌های اجتماعی را انجام می‌دهد.

محمدرضا ساکت ادامه داد: این قطب گردشگری ورزشی به یک رشته تعلق نداشته و بنابر سیاست‌گذاری‌های انجام شده به تمام رشته‌های قابل فعالیت در هر دو بخش بانوان و آقایان متعلق است. یکی از ضروریات باشگاه سپاهان به عنوان متنوع‌ترین باشگاه ورزشی کشور ثبت افتخارات ماندگار است که تاکنون تنها ۳۰ درصد آن ساماندهی شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: اقدام بعدی باشگاه به سمت توجه به دیگر رشته‌ها نیز خواهد بود. در سال‌های متمادی درصد بالایی از بازیکنان تیم‌ملی هندبال، از سپاهان بوده‌اند و مفتخریم افتخارات مجید رحیمی‌زاده به‌عنوان پرافتخارترین ورزشکار تاریخ باشگاه سپاهان و یکی از بازیکنان و مربیان ملی درخشان را در این موزه داریم. از سوی دیگر یادمان‌های افتخارآفرینی‌های مهدی ناطقی، زینب ملکی و هاجر دباغی را به عنوان طلایه‌داران کشورمان در موزه قرار داده‌ایم.

محمدرضا ساکت: تاکنون تنها ۳۰ درصد از افتخارات سپاهان برای ثبت در تاریخ سازماندهی شده است

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پایان درخصوص تیم‌داری این باشگاه در لیگ‌برتر کشتی خاطرنشان کرد: با سیاست‌گذاری هیئت‌مدیره باشگاه و باتوجه به شایستگی کشتی‌گیران اصفهانی، در قالب تیم آینده‌سازان در مسابقات لیگ‌برتر شرکت خواهیم کرد تا نقطه روشنی برای استعدادهای جوان این حوزه باشند. البته طبیعی است که در سال اول از بومی‌ترین افراد و کمترین بازیکنان ملی استفاده شود.

کد خبر 610167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.