دیوار بتنی حاشیه کاروانسرای شاه عباسی سمنان برچیده شد

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان ها با اشاره به پیگیری‌های مکرر برای برچیدن دیوار بتنی حاشیه کاروانسرای عباسی، گفت: این دیوار با پیگیری از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و میراث فرهنگی برچیده و کاروانسرای شاه عباسی به عنوان یک اثر تاریخی با ارزش آزادسازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، کوروش حصیرباف با اشاره برچیده شدن دیوار بتنی اطراف کاروانسرای شاه عباسی، اظهار کرد: در راستای حفاظت از میراث فرهنگی استان با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که در هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها حضور داشت، مذاکره کردیم تا کاروانسرای شاه عباسی را از اداره زندان‌ها مستقل کند و دیوار بتنی حاشیه آن برچیده شود.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۵ مرداد نامه‌نگاری با وزیر نیز انجام و پس از آن جلساتی با دادستانی و استانداری استان سمنان و همچنین فرمانداری شهرستان سمنان و شهرداری شهر سمنان برگزار شد.

نماینده استان سمنان در شورای عالی استان‌ها گفت: این پیگیری‌ها در نهایت منجر به صدور حکم تخریب دیوار بتنی حاشیه کاروانسرا در تاریخ ۲۱ شهریور شد.

وی تصریح کرد: پس از صدور دستور تخریب دیوار کارگاه عملیاتی تشکیل و طی ۴۸ ساعت این دیوار برچیده و طرح تعریض خیابان سعدی نیز شروع شد.

کد خبر 610159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.