نباید به سادگی از اعتراضات کشاورزان اصفهانی عبور کنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: نباید به سادگی از اعتراض کشاورزان اصفهان گذر کنیم؛ در حالی که تاکنون سه هزار میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه هزینه شده و برای تالاب گاوخونی هیچ هزینه‌ای نشده است. هیچ‌یک از وعده‌های وزارت نیرو عملی نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصر موسوی لارگانی امروز _پنجشنبه چهاردهم مهرماه_ در اجلاس مدیریت منابع آب فلات مرکزی ایران، اظهار کرد: به شدت به عملکرد وزیر نیرو اعتراض داریم، زیرا اهتمامی برای حضور در این جلسه نداشته و نوعی بی‌ادبی به استان اصفهان شده است.

وی افزود: از نظر قانون و فقه حق با مردم اصفهان است. پمپاژها در بالادست زاینده‌رود زمانی آغاز شد که هیچ حق مکتسبه جدیدی تعریف نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: حق مردم اصفهان بیش از ۲۰ سال است که تضییع می‌شود. همزمان با کلنگ‌زنی تونل سوم آب به یزد رفت، در حالی که قرار بود فقط برای شرب این کار انجام شود. شاهد رشد صنعت کاشی و زراعت استان اصفهان هستیم.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: نباید به سادگی از اعتراض کشاورزان اصفهان گذر کنیم، در حالی که تاکنون سه هزار میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه هزینه شده و برای تالاب گاوخونی هیچ هزینه‌ای نشده است. هیچ‌یک از وعده‌های وزارت نیرو عملی نشده است.

کد خبر 610153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.