اجرای عملیات ترافیکی اطراف مدارس در منطقه ۹ شهرداری کرج

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از اجرای عملیات ترافیکی اطراف مدارس در منطقه ۹ شهرداری کرج خبر داد و گفت: هدف از انجام این اقدامات کمک به ارتقای خدمات فرهنگی و آموزشی و افزایش سطح ایمنی دانش‌آموزان است.

آرش یگانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در طرح استقبال از مهر عملیات پاک‌سازی، رنگ‌آمیزی محوطه مدارس و مراکز تحصیلی و آموزشی علامه امینی، اسپرورین، ۱۳ آبان، ابن‌سینا، شهید صدوقی و شهید مالکی کرج انجام شد.

وی رنگ‌آمیزی گذرگاه‌های عابر پیاده، سرعت‌گیرهای آسفالتی و نقوش و کف‌نویسی‌های (احتیاط، مدرسه) در محدوده مدارس شهید صدوقی، اسپرورین، ۱۳ آبان، ۱۷ شهریور، شهید رجایی، اسوه و علامه امینی را از دیگر اقدامات واحد ترافیک منطقه در راستای طرح استقبال از مهر برشمرد و تصریح کرد: هدف از انجام این اقدامات کمک به ارتقای خدمات فرهنگی و آموزشی، خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان منطقه، افزایش سطح ایمنی دانش‌آموزان و بازسازی فضاهای آموزشی و فرهنگی است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج با اشاره به گل‌کاری و علف‌زنی در محوطه مدارس سطح منطقه، افزود: با رویش گل‌های کاشته شده در مدارسی همچون علامه امینی، اسپرورین، ۱۳ آبان، حجاب و گودرزی شاهد زیبایی و جلوه خاصی در عرصه‌های سبز مدارس منطقه خواهیم بود.

وی از آماده‌سازی باغچه و تعمیر جداول درمانگاه فرهنگیان و کاشت ۱۲۶ اصله درخت، علف‌تراشی و کاشت گل و گیاه داخل اداره مالیات، علف‌کشی و کاشت گل و گیاه در درمانگاه راست روش و قطع و هرس سرشاخه‌های خشک درختان مدرسه گودرزی خبر داد و خاطرنشان کرد: گل‌های کاشت شده متناسب و سازگار با آب و هوای اقلیمی کلان‌شهر کرج انتخاب شده است تا بیشترین زیبایی و دوام و ماندگاری لازم در شرایط جوی را داشته باشد.

یگانی با تاکید بر لزوم زیباسازی چهره شهر، گفت: کاشت گل‌های رنگارنگ و زیبا طراوت و جلوه خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

کد خبر 610126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.