ضرورت تکمیل پروژه برج‌های دو قلو  خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: در پی فسخ قرارداد شهرداری خرم‌آباد با شرکت سرمایه‌گذار برج‌های دو قلو خرم‌آباد، با سه شرکت در حال رایزنی هستیم تا این مطالبه چندین ساله مردم را به سرانجام برسانیم.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در پی فسخ قرارداد شهرداری خرم‌آباد با شرکت سرمایه‌گذار برج‌های دو قلو خرم‌آباد، با سه شرکت در حال رایزنی هستیم تا این مطالبه چندین ساله مردم را به سرانجام برسانیم، اظهار کرد: در این راستا با هلدینگ بانک پاسارگاد ارتباط گرفته‌ایم که این هلدینگ ۲۰ مهر برای رایزنی در این زمینه به خرم‌آباد می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه قرارداد قبلی برج‌های دوقلو که شهردار پیشین منعقد کرده، قرارداد محکمی نبوده است، ادامه داد: در حق شهرداری خرم‌آباد اجحاف شده است.

شهردار خرم‌آباد گفت: سرمایه‌گذار برج‌های دوقلو (شرکت معین کوثر) در نامه‌ای خطاب به مدیریت شهری نوشته است که توان ادامه کار در این پروژه را ندارد، لذا به دنبال این موضوع به کانون کارشناسان دادگستری و دادستان نامه داده‌ایم که هزینه کرد شرکت معین کوثر را در برج‌های دوقلو که مبلغی حدود ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد شد صورت جلسه کنید تا قرارداد را فسخ کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه برج‌های دوقلوی کیو خرم‌آباد از پروژه‌های شاخص شهر خرم‌آباد است که این پروژه در ۳۰ طبقه با بخش‌های مختلف همچون مجتمع‌های تجاری و مسکونی در صورت تکمیل می‌تواند نقش بسزایی در توسعه شهر خرم‌آباد داشته باشد.

فتوحی تاکید کرد: این پروژه تنها ۳۰ درصد پیشرفت کاری داشته است که امیدواریم با مذاکرات جدیدی که شهرداری خرم‌آباد با سرمایه‌گذاران خواهد داشت، این فرصت بسیار مهم و ارزشمند از دست نرود و شاهد ثمرات آن برای شهر باشیم.

کد خبر 610088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.