۴۷۰ مترمربع از بازارچه الغدیر اراک کف‌فرش شد

شهردار منطقه پنج اراک گفت: یک لاین از بازارچه الغدیر به متراژ حدود ۴۷۰ متر مربع کف‌فرش شده است و نیروهای شهرداری منطقه در حال اجرای کف‌فرش در لاین دوم هستند، همچنین حدود ۱۵۰ متر تعویض جدول در این محل اجرایی شده است.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سطح منطقه پنج شهرداری اراک، اظهار کرد: در حال حاضر کف‌فرش پیاده‌رو خیابان جهرم، حد فاصل خیابان‌های آیت‌الله غفاری و سیدالشهدا (ع) آغاز شده است.

وی افزود: جدول‌گذاری در خیابان سیدالشهدا (ع) نیز به پایان رسیده است و نیروهای شهرداری در حال تعویض جداول فرسوده کوچه محمدی واقع در خیابان آیت‌الله غفاری هستند.

شهردار منطقه پنج اراک تصریح کرد: روکش آسفالت خیابان قائم‌مقام، جنب فروشگاه اتکا نیز که فرسوده شده بود، تراشیده شده است و ۳۹۰ تن آسفالت جدید در این منطقه پخش و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از ۱۰ سال در در کوی حمید واقع در خیابان استاد بهادری ۷۰۰ تن آسفالت پخش و توزیع شد، همچنین ۵۰۰ تن آسفالت در خیابان دریانوش واقع در این شهرک توزیع شده است و علاوه بر آن ۱۵۰ متر طول تعویض جدول در خیابان اتحاد این شهرک به همراه ۳۵ تن روکش آسفالت اجرایی شده است.

عسگری افزود: یک لاین از بازارچه الغدیر به متراژ حدود ۴۷۰ متر مربع کف‌فرش شده است و نیروهای شهرداری منطقه در حال اجرای کف‌فرش در لاین دوم هستند، همچنین حدود ۱۵۰ متر تعویض جدول در این محل اجرایی شده است.

وی با اشاره به تأمین آسفالت مورد نیاز منطقه از سوی سازمان عمران و بازآفرینی شهری، ادامه داد: پخش ۷۰ تن آسفالت در کوچه شهید باقری در کوی صنایع و تعویض ۶۰ متر طول جدول در این محل از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری است و به طور کلی نیز حدود ۳۸۰ تن آسفالت برای لکه‌گیری در سطح منطقه پخش و توزیع شده است.

کد خبر 610059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.