مصدومیت ها تمامی ندارد؛ اوضاع بارسلونا بحرانی شد!

اخبار مصدومیت بازیکنان بارسلونا برای ژاوی که اکنون فرانک کسیه و تعدادی دیگر از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت، عذاب آور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اخبار مصدومیت بازیکنان بارسلونا برای ژاوی که اکنون فرانک کسیه و تعدادی دیگر از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت، عذاب آور است.

در بیانیه سایت بارسلونا در مورد مصدومیت ستاره ساحل عاجی آمده است: "فرانک کسیه بازیکن تیم اول، در ناحیه ران پای راستش دچار کشیدگی عضله کشنده شده است. او در مسابقه این هفته در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر بازی کرد و مصدومیت در تمرین روز گذشته، در کمپ تمرینی خوان گامپر رخ داد. زمان بازگشت او بستگی به مدت زمان بهبودی دارد.

قبل از تأیید مصدومیت کسیه، بارسلونا فاش کرد که آندریاس کریستنسن نیز برای مدت نامعلومی از میادین دور خواهد بود. این باعث می‌شود که هفت بازیکن تیم اصلی در حال حاضر در دسترس نباشند و رونالد آرائوخو، ژول کانده، هکتور بلرین، فرنکی دی یونگ و ممفیس دیپای نیز از لیست تیم خارج شوند.

مجموعه مصدومیت‌ها در زمان بدی برای ژاوی آمده است. تیم او چندین بازی مهم در چند هفته آینده دارد، از جمله ال کلاسیکو و چند بازی بزرگ مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که کار آنها را بسیار سخت می‌کند.

کد خبر 610053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.