هالند هیچ بندی‌ در قراردادش برای رفتن به رئال مادرید ندارد!

ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی بند آزادسازی خاصی در قرارداد خود برای رفتن به رئال مادرید ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی بند آزادسازی خاصی در قرارداد خود برای رفتن به رئال مادرید ندارد.

مهاجم نروژی در ماه می قراردادی پنج ساله با منچسترسیتی امضا کرد و این قرارداد شامل بندهای مختلف است. با این حال، هیچ بند فسخ خاصی در قرارداد وجود ندارد که به مهاجم اجازه دهد در صورتی که لوس بلانکوس علاقه‌مند به خرید این بازیکن باشد، به رئال مادرید برود. همچنین هیچ بند انحصاری وجود ندارد که مادرید بتواند هالند را با پول کمتری نسبت به سایر باشگاه‌ها به خدمت بگیرد.

هالند پس از جدایی از دورتموند، با زدن ۱۴ گل تنها در هشت بازی لیگ برتر، تأثیر فوق العاده‌ای در سیتی گذاشت. گمانه‌زنی‌ها وجود دارد که بندی در قرارداد او می‌تواند به رئال مادرید اجازه دهد تا این بازیکن نروژی را با مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۵ میلیون پوند / ۱۹۷ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۴ به خدمت بگیرد.

سیتی برای هالند ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند / ۵۹ میلیون دلار) به بورسیا دورتموند پرداخت و این مهاجم را با قراردادی پنج ساله به خدمت گرفت. این مهاجم در هر فصل ۲۰ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند / ۱۹ میلیون دلار) دستمزد به اضافه پاداش دریافت می‌کند. هالند برای پنج سال حضورش در اتحاد حدود ۲۰۰ میلیون یورو درآمد خواهد داشت.

هالند به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در سه بازی خانگی متوالی در این رقابت‌ها هت‌تریک می‌کند.

سیتی نمی‌خواهد وجود یک بند در قرارداد هالند را پس از انتقال مهاجم فاش، تأیید یا تکذیب کند. با این حال، فرم باورنکردنی او قبلاً گمانه‌زنی‌هایی را در مورد آینده‌اش ایجاد کرده است، علی‌رغم اینکه او از ماه ژوئن به تیم پپ گواردیولا اضافه شده است.

منچسترسیتی، شنبه در لیگ برتر به مصاف ساوتهمپتون می‌رود.

کد خبر 610052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.